خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

محمدیان: ترکیب بازی های آسیایی فعلا مشخص نشده؛ به قهرمانی جهان امید داریم

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

23 مرداد 1402


ساعت :

۱۳:۳۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره ترکیب ملی پوشان در بازی های آسیایی توضیح داد.


اختصاصی خانه کشتی– تیم ملی کشتی آزاد در حالی آماده حضور در مسابقات جهانی صربستان می شود که چندی پیش، خبرگزاری ایسنا مطلبی درباره ترکیب احتمالی آزادکاران در بازی های آسیایی منتشر کرد.

در همین راستا ایمان محمدیان، مربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با خانه کشتی، با رد این موضوع گفت:

فعلا هیچ چیز مشخص نیست و کادرفنی این ترکیب را نداده است. تیم جهانی ما مشخص است اما تیم بازی های آسیایی در بعضی اوزان هنوز مشخص نیست و بستگی به نتایج جهانی دارد. نفرات مدنظر مشخص اند که در هر وزن چند نفر شانس داشته باشند، اما باید نتایج مشخص شود و فعلا دقیق مشخص نشده که چه کسانی بروند. فقط در بعضی اوزان مثل ۸۶ کیلوگرم از قبل مشخص شد که حسن یزدانی به هر دو مسابقه اعزام می شود.

محمدیان درباره شرایط تیم ملی تا مسابقات جهانی و وضعیت پیش رو، گفت:

اردوی جدید تیم ملی از ۲۴ مرداد آغاز می شود و در کل دو مرحله اردو تا جهانی مانده که بچه ها شرایط خوبی دارند. همه چیز واقعا در وضعیت خوبی است و امیدوارم امسال تیم ما بتواند قهرمان جهان شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در پاسخ به این سوال که بازگشت روس ها به مسابقات جهانی را چطور ارزیابی می کند، افزود:

چه روسیه باشد یا نه، بچه های ما آماده قهرمانی هستند؛ از طرفی کشتی گیران ما همیشه نشان داده اند با روس ها بهتر کشتی می گیرند و الان اتفاقا روس ها با ایران مشکل دارند. ایرانی ها در مسابقات نشان داده اند با روس ها خوب کشتی می گیرند که نمونه آن، محمدعلی عموزاد بود که در روسیه همه رقبایش را شکست داد.

او افزود:

این تیم نسبت به سال های قبل خیلی با برنامه تر پیش می رود و بچه ها از نظر بدنی، جسمانی، روحی و روانی خیلی آماده هستند و کادرفنی هم همگی پای کار هستند.

محمدیان در پایان گفت:

واقعا کادر فنی و در راس آن پژمان درستکار با همدلی کامل کار می کنند و شرایط طوری است که همه پای کار هستند. پژمان درستکار به عنوان یک رهبر تیم را به خوبی مدیریت می کند و با همدلی که به وجود آمده امیدوارم بتوانیم قهرمان جهان شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *