خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

محمد طلایی: در فاصله اندک تا المپیک انتقاد از کادر فنی موجب بر هم زدن آرامش تیم ملی می شود

محمد طلایی- انتقاد از کادر فنی- عزت اکبری-المپیک توکیو
نویسنده:

امید حسن پور

تاریخ :

4 اسفند 1399


ساعت :

۲۲:۱۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

محمد طلایی معتقد است در فاصله اندک تا المپیک حفظ آرامش تیم ملی و کادر فنی مهم ترین موضوع است.


خانه کشتیمحمد طلایی درباره شرایط حاضر کشتی ایران و اردوهای تیم ملی گفت:

در این برهه از زمان باید به طور همه جانبه از کادر فنی و تصمیمات اتخاذ شده از سویشان حمایت کرد، ولو اینکه برخی از تصمیمات دچار خطا و اشتباهاتی باشد.

وی ادامه داد:

در فرصت کم باقی مانده تا المپیک جای هیچ گونه نقدی وجود ندارد. چرا که موجب بر هم زدن تمرکز کادرفنی و کشتی گیران خواهد شد. در حال حاضر مهم ترین موضوع حمایت از کادر فنی و ایجاد آرامش در فضای اردوهای تیم ملی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در گفتگو با خبرنگار رسانه خانه کشتی درباره نحوه برگزاری انتخابی تیم ملی اظهار کرد:

کشتی گیر باید بداند برای ملی پوش شدن چه مسیری در پیش دارد و چند کشتی خواهد گرفت. این که بعد از یک دور کشتی گرفتن به طور سلیقه ای به کشتی گیر اعلام شود که یک کشتی دیگر هم باید بگیری، منطقی بنظر نمی رسد. در هر صورت کادر فنی چنین تصمیمی گرفت و در چنین شرایطی باید به این تصمیم احترام گذاشت و درست نیست که آن را پتکی کنیم و بر سر کادر فنی بکوبیم و موجب ایجاد حواشی شویم.

طلایی با اشاره به اینکه این روزها روح پهلوانی کشتی کمتر به چشم می خورد، اظهار کرد:

کشتی ورزش پهلوانی است و در کنار برنامه ریزی برای ورزش قهرمانی و کسب مدال، باید فضایی را برای کشتی گیران جوان تر فراهم کرد تا با روح پهلوانی، جوانمردی، احترام به پیشکسوت و دیگر سجایای اخلاقی و پهلوانی بیشتر آشنا شوند.

وی در پایان صحبت هایش درباره اهمیت دوران پساقهرمانی کشتی گیران گفت:

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در جامعه کشتی باید به آن توجه بیشتری شود، برنامه ریزی برای کشتی گیران در دوران پساقهرمانی است. فدراسیون کشتی می تواند به گونه ای برنامه ریزی کند که هر کدام از کشتی گیران پس از کناره گیری از دنیای قهرمانی اگر می خواهند وارد عرصه مربیگری شوند به آن ها کمک کند و برنامه های خاصی داشته باشد و یا اینکه اگر قصد دارند به دور از فضای کشتی باشند، در جایگاه پیشکسوت مورد ارج و احترام خاصی قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *