خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

گرایی: فقط به طلای المپیک فکر می کنم؛ چالش مبارزه با ولاسوف برایم هیجان انگیز است

محمدعلی گرایی- محمد علی گرایی کشتی فرنگی
نویسنده:

مجتبی شورمیج

تاریخ :

25 دی 1399


ساعت :

۱۶:۵۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

خانه کشتیمحمد علی گرایی در مورد وضعیت تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی توضیح داد. وی در این خصوص گفت:

این دومین مرحله از اردوی تیم ملی پس از مسابقات جام جهانی است. خدا را شکر تمریناتمان به صورت منظم، اصولی و پرفشار در حال برگزاری است. برای رسیدن به شرایط ایده آل و آمادگی مطلوب مجبوریم این تمرینات پرفشار را تحمل کنیم.

دارنده دو مدال برنز جهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خانه کشتی افزود:

بنده و هیچ کشتی گیر دیگری اطلاعی مبنی بر اینکه کادر فنی چه برنامه ای برای اعزام و حضور در چه تورنمنتی دارند را نداریم. اگر برنامه ای هم باشد اعضای کادر فنی از آن با خبرند. من به عنوان یک سرباز و کشتی گیر وطن، کارم را انجام می دهم و هر مسابقه ای باشد با تمام وجود کشتی می گیرم.

گرایی در پاسخ به اینکه آیا دلش نمی خواست در مسابقات جهانی حضور داشته باشد و با مهم ترین رقیب خود یعنی رومن ولاسوف تن به تن شود، اظهار داشت:

ولاسوف کشتی گیر بزرگ و نامداری است و مدال های زیادی را در کارنامه خود دارد. خیلی دوست داشتم در این مسابقات بودم و با او کشتی می گرفتم. شرایط روس ها با ما خیلی فرق داشت. آن ها از چهار پنج ماه قبل تمریناتشان را به طور منظم و پر فشار برگزار کردند. با توجه به محدودیت های کرونا در کشورمان متاسفانه تمریناتمان در حدی نبود که با قدرت و مثل گذشته در مسابقات جام جهانی حاضر شویم. در کل دوست دارم با کشتی گیران خوبی مثل ولاسوف کشتی بگیرم و چالش خوبی برایم خواهد بود. 

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی با بیان اینکه اوج کار هر ورزشکار و کشتی گیری المپیک است، گفت:

چند سال است که سختی های زیادی را تحمل کردم و تنها هدفم کسب مدال المپیک است. مسابقات آسیایی و جهانی و تورنمت هایی که در آن شرکت می کنیم جهت کسب آمادگی های لازم برای حضور در میدان بزرگ المپیک است. امیدوارم از درون آن یک مدال خوشرنگ را بیرون بکشیم و کارنامه خودمان را تکمیل و به افتخاراتمان بیافزاییم. 

وی در پایان خاطرنشان رد:

تمام تمرکزم روی المپیک است و فقط به مدال طلای آن فکر می کنم. انشالله بتوانم با برنامه ها و تمریناتی که کادر فنی برایم در نظر گرفته اند خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم تا با این کار پاسخگوی زحمات کادر فنی و خانواده عزیزم باشم و حال دل خودم و مردم وطنم را خوش کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *