خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مسعود نصیری: نفرات برتر انتخابی کشتی ساحلی پیش از مسابقات جهانی به ۵ مسابقه بین‌المللی اعزام می‌شوند

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

10 اسفند 1400


ساعت :

۲۰:۱۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی قرار است فروردین ماه سال آینده برگزار شود و نفرات برتر، به  تورنمنت بین المللی اعزام شوند.


اختصاصی خانه کشتی– مسابقات کشتی ساحلی، در سال‌های اخیر به یکی از زیر شاخه‌های مهیج و جذاب کشتی تبدیل شده؛ رقابت‌هایی که قوانین کشتی را در خود دارد و در عین حال، با سرشاخ شدن ورزشکاران بر روی ماسه‌های ساحل و زیبایی‌های منحصر به فرد آن، مسابقات جذابی را پیش‌روی بینندگان و علاقه‌مندان به کشتی می‌گذارد‌.

در سال‌های اخیر هم کشتی ساحلی ایران، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته؛ از نفراتی مانند پوریا رحمانی و محمد نادری که بارها از سکوی قهرمانی جهان بالا رفته‌اند، تا امید حسن تبار و… موفق شده‌اند در این رشته کشتی‌های زیبای خود را به نمایش بگذارند‌.

در دو سال اخیر که کرونا بر ورزش جهان خیمه زده، کشتی ساحلی هم دچار تعطیلی‌هایی شده اما به نظر می‌رسد با انتصاب مسعود نصیری، چهره آشنای مدیریت کشتی و سرپرست اسبق تیم کشتی استقلال در لیگ کشتی، به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی، باید شاهد تحول خوبی در این حوزه باشیم.

در همین راستا، مسعود نصیری در گفت‌و‌گو با خانه کشتی گفت:

مسابقات انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان قرار است نیمه‌دوم فروردین‌ماه، برگزار شود و رقابت فینال به صورت دو برد از سه مسابقه خواهد بود.

وی افزود:

در همین راستا، طبق جلسه‌ای که با رییس فدراسیون کشتی برگزار شد، مقرر شد که مسابقات انتخابی در نیمه‌دوم فروردین‌ماه برگزار شود و در ادامه هم ۵ اعزام بین‌المللی خواهیم داشت.

نصیری درباره اعزام‌های کشتی ساحلی ادامه داد:

تیم‌ملی کشتی ساحلی ۵ مسابقه بین‌المللی پیش رو دارد که نهایتا مجموع امتیازات آن، رتبه رقابت‌های قهرمانی جهان را مشخص می‌کند. این مسابقات قرار است سال آینده، به ترتیب در کشورهای اوکراین، اسپانیا، فرانسه، یونان و رومانی برگزار شود و در نهایت با جمع بندی امتیازات، نفرات و تیم های برتر جهان مشخص خواهند شد.

سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی در پایان درباره اعزام تیم ملی به این مسابقات عنوان کرد:

این مسابقات قرار است با همکاری و مساعدت فدراسیون، و مسئول کمیته کشتی‌های سنتی صورت بگیرد که امیدواریم توأم با قهرمانی مجدد تیم ملی ایران در مسابقات جهانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *