خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مصدومیت قاسمپور زیر ذره بین روس ها؛ ایران به دنبال ۳ طلای جهان!

کامران قاسمپور
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

3 شهریور 1402


ساعت :

۱۸:۰۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

رسانه های روسی به بررسی وضعیت مصدومیت کامران قاسمپور پرداختند.


اختصاصی خانه کشتی– طی روزهای گذشته مصدومیت کامران قاسمپور و احتمال غیبت او در مسابقات جهانی به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شد، تا جایی که رسانه های روسیه هم روی این موضوع مانور دادند و به بررسی شرایط ملی پوش ایران و وضعیت تیم ملی کشتی آزاد در صورت غیبت کامران پرداختند.

در این گزارش آمده است؛

«در فاصله تقریبی ۳ هفته تا مسابقات جهانی، تیم کشتی آزاد ایران یکی از ستاره های برجسته خود را از دست داد؛ کامران قاسمپور قهرمان جهان به دلیل مصدومیت در بلگراد غایب خواهد بود. پیش از این بحث سفر او به صربستان مطرح شده بود و او با اینکه از ناحیه پای راست آسیب دیده بود، با کمک پزشکان به مداوای مصدومیت اش پرداخت اما این بار از ناحیه پای چپ هم دچار آسیب شد و باعث جا ماندن او از اصلی ترین مسابقه سال.

البته تیم ایران با وجود از دست دادن یکی از رهبران خود، در سه وزن دیگر به دنبال کسب مدال طلا و نهایتا قهرمانی جهان است؛ آن ها روی حسن یزدانی قهرمان المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم، رحمان عموزاد قهرمان جهان در سال گذشته در وزن ۶۵ کیلوگرم و امیرحسین زارع دارنده طلا و برنز جهان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم حساب کرده اند و نفراتی مانند محمد نخودی هم جزو شانس های مدال هستند. البته تیم ایران نفرات دیگر همچون والی زاده، اطری، یزدانی، آذرپیرا و گلیج را هم دارد که همه آن ها جزو گزینه های اصلی کسب مدال اند.»

یک دیدگاه برای “مصدومیت قاسمپور زیر ذره بین روس ها؛ ایران به دنبال ۳ طلای جهان!
  1. reza گفت:

    این تحلیل نشان از عدم شناخت از کشتی ما دارد. شانس نخودی و آذرپیرا برای گرفتن طلا بیشتر از حسن یزدانی و زارع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *