خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مصطفی قیاسی: برای دومین سال پیاپی داوران حقم را در فینال خوردند؛ امیدوارم فدراسیون فیلم فینال را بازبینی کند

نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

1 بهمن 1401


ساعت :

۲۰:۲۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مصطفی قیاسی پس از باخت در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم شدیدا نسبت به قضاوت این دیدار معترض بود.


اختصاصی خانه کشتی– مصطفی قیاسی که توانست برای دومین سال پیاپی به فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور راه پیدا کند، پس از قبول شکست در دیدار نهایی مقابل امیرحسین کاووسی، شدیدا به داوری این مسابقه اعتراض داشت. وی در این باره به خبرنگار خانه کشتی گفت:

تا پیش از فینال کشتی های خوبی گرفتم و همه چیز طبق برنامه هایم پیش می رفت، اما در فینال اشتباهات داوری نگذاشت به قهرمانی برسم و به همین راحتی باز هم قهرمانی کشور از من گرفته شد.

وی ادامه داد:

فینال سال گذشته قهرمانی کشور را ببینید. در آن مسابقه هم اشتباهات داوری مانع از قهرمانی ام شد. امسال اما نمی خواستم تحت هیچ شرایطی قهرمانی را از دست بدهم. اما هرچه من امتیاز می گرفتم، به حریفم امتیاز می دادند. در شرایط پوئن های یکطرفه، پوئن ها را برابر می دادند، بروید فیلم مسابقه را به طور کامل ببینید. نمی دانم چه حکمتی است که دو سال پیاپی این گونه دستم از قهرمانی کشور کوتاه می شود. نمی دانم بعد از آن همه زحمت و تمرین حالا با چه رویی به خانه برگردم.

قیاسی در پایان گفت:

سختی های زیادی را متحمل شدم تا پس از یکی دو سال توانستم خود را جمع و جور کنم و بار دیگر به سطح اول کشتی کشور برگردم. در لیگ هم همه دیدند که چه کشتی هایی گرفتم و حتی توانستم آقای نخودی که قهرمان جهان است را شکست دهم. امیدوارم فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی فیلم فینال را با دقت ببینند تا حقی ضایع نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *