خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ملک محمد بویری: سینا صنعت ایذه سال آینده هم در لیگ تیمداری می‌کند؛ امیدوارم انتخابی عادلانه برگزار شود

ملک محمد بویری- کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه- تیمداری در لیگ برتر
نویسنده:

حامد نوشادی

تاریخ :

18 اسفند 1399


ساعت :

۱۳:۲۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه از تیمداری در لیگ کشتی فرنگی در سال آینده خبرداد.


خانه کشتی_ ملک محمد بویری در گفت گو با خبرنگار خانه کشتی گفت:

نزدیک به شش سال باشگاه سینا صنعت در تمام رده ها تیمداری می کند و بدون اینکه یک ریال که از جایی یا کسی کمک بگیرد در لیگ شرکت می کند. با صحبتی که با مهندس احمدپور داشتیم سال ۱۴۰۰ نیز با تمام قدرت به ورزش کشتی کشور کمک می کنیم و در بحث تیمداری در لیگ برتر در رده بزرگسالان و لیگ های پایه شرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد:

اگر کرونا اجازه بدهد و مجوز بگیریم در رده های نونهالان و نوجوانان مانند سال های قبل از کرونا در یک تورنمنت بین المللی شرکت خواهیم کرد.

بویری اظهار کرد:

وزارت ورزش و فدراسیون کشتی باید به کسانی که باشگاه داری می کنند کمک کنند و به بخش های خصوصی بیشتر بها دهند. اگر کشتی نیز مانند کشورهای اروپایی به باشگاه های خصوصی رو بیاورد، در آینده معضل بیکاری کشتی گیران تا حدودی حل می شود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه ادامه داد:

امیدوارم فدراسیون جدید انتخابی منطقی و دور از احساسات مربیان برگزار کند تا حق به حق دار برسد و هر کشتی گیری که حقش باشد و در این سال ها زندگی خودش را فدای کشتی کرده به المپیک برسد. مشخص نیست که سرمربی تیم ملی بزرگسالان فرنگی مانند ده ، دوازده سال گذشته باشد و انتخابی درست حسابی برگزار کند اما متاسفانه برای دعوت کشتی گیران به اردو به مربیان کشتی گیران نگاه می کند و سوابق کشتی گیران را در نظر نمی گیرد. انشاالله با آمدن امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک و قهرمان پرآوازه ایران و جهان آقای حمید سوریان، در کشتی فرنگی نیز با برگزاری انتخابی عادلانه شایسته ترین نفرات راهی المپیک شوند.

بویری در پایان از اسپانسر و مدیر عامل باشگاه سینا صنعت آقای مهندس احمدپور تشکر کرد و گفت:

مهندس احمدپور بدون هیچ چشم داشتی به ورزش پر افتخار کشتی و جوانان کشتی گیر کمک می کند. از فدراسیون کشتی و سازمان لیگ که درسال گذشته با وجود کرونا بخاطر معیشت تعدادی از کشتی گیران مسابقات لیگ برگزار کرد تشکر می کنم. و ای کاش مانند سال های گذشته شرایطی فراهم میشد که مسابقات باشگاه های جهان برگزار می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *