خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

میرزازاده: بدن حریف چرب بود و از دستم در رفت؛ قبل از مسابقات سرما خورده بودم

امین میرزازاده
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

23 شهریور 1401


ساعت :

۱۷:۴۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی با نتیجه نزدیک مقابل رضا کایالپ شکست خورد و به نقره جهان رسید.


خانه کشتی– امین میرزازاده، کشنی‌گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی در یک کشتی نزدیک، با نتیجه یک بر یک مقابل رضا کایالپ از ترکیه شکست خورد و به نقره جهان رسید.

او پس از نایب قهرمانی گفت:

 وقتی اینجا رسیدیم قبل از شروع مسابقات سرماخوردم و حال مناسبی نداشتم و به کمک کادر پزشکی و مربی‌ام توانستم مقداری شرایط را بهتر کنم تا بتوانم در مسابقات کشتی های خوبی بگیرم.

میرزازاده افزود:

خداراشکر با اینکه روز اول ۴ کشتی سنگین داشتم توانستم حساب شده کشتی بگیرم و به فینال راه پیدا کنم.

سنگین‌وزن تیم ملی درباره کشتی خود در فینال گفت:

در فینال هم با کشتی گیر ترکیه که کشتی گیر صاحب عنوانی هست مسابقه داشتم و تلاش کردم بتوانم پیروز رقابت شوم، ولی متاسفانه ضعف بدنی ناشی از سرماخوردگی و کشتی های سنگینی که روز اول گرفته بودم از آن کیفیت بدنی که انتظار داشتم پایین‌تر بودم اما باز هم خداراشکر شرایط خوب پیش میرفت که موقعی که خواستم زیر کتف بزنم ازآنجایی ک ترک ها عادت دارند بدنشان رو چرب میکنند، بدن حریفم چرب بود و از دستم در رفت. متاسفانه نشد که امتیاز بگیرم و پیروز شوم.

او‌ در پایان گفت:

همه تلاش من و هم تیمی ها برای شاد کردن دل مردم بوده و هست و باید در این مدت باقیمانده تا المپیک تلاشمان را مضاعف تر کنیم که ان شالله بتوانیم هم در مسابقات جهانی پیش رو که مسابقات کسب سهمیه هست، و هم در مسابقات المپیک خوش بدرخشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *