خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

نصیری: توافق عموزاد دو کشتی بود که به آن عمل نکرد؛ کشتی گیر پولش را از تیم و اسپانسر می گیرد اما حرف از سرمربی تیم ملی می زند

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

11 آذر 1401


ساعت :

۲۰:۳۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

عضو کادر فنی تیم بانک شهر به صحبت های جنجالی رحمان عموزاد واکنش نشان داد.


اختصاصی خانه کشتی– پس از حواشی اخیر پیرامون عدم حضور رحمان عموزاد در ترکیب تیم بانک شهر در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر، این کشتی گیر در مصاحبه ای انتقادات شدیدی را از اعضای کادر فنی این تیم عنوان کرد. از همین رو مسعود نصیری عضو کادر فنی تیم بانک شهر در گفتگوی اختصاصی با خانه کشتی در پاسخ به مصاحبه جنجالی عموزاد، صحبت های جالبی را مطرح کرد که در زیر می خوانید:

* عموزاد در حالی حرف از احترام می زند که هیچ احترامی در رفتار و ادبیاتش وجود ندارد

نصیری در پاسخ به صحبت های عموزاد مبنی بر بی احترامی اعضای کادر فنی تیم بانک شهر نسبت به او، گفت:

این جوان در حالی حرف از احترام می زند که در رفتار و صحبت هایش هیچ گونه احترامی دیده نمی شود. کشتی گیر چه قهرمان استان باشد و چه قهرمان جهان، موظف است به بزرگ تر و پیشکسوت خود احترام بگذارد، نه اینکه هر خوراکی که برای مصاحبه به او می دهند بدون سبک و سنگین کردن مطرح کند. قهرمان جهان در دنیا زیاد آمده و رفته است و حتی نام خیلی هایشان از یادها رفته، اما این ادب و منش پهلوانیست که برای همیشه می ماند. حاج محمود اسماعیل پور و سایر بزرگ ترها و پیشکسوتان تیم بارها با عموزاد صحبت کردند و حتی به خاطر بعضی سوتفاهمات بارها از او عذرخواهی کردند، اما او اردو را ترک کرد و هر چه با او تماس گرفتیم، نه او و نه برادرش به تماس های ما پاسخ ندادند.

* توافق عموزاد دو کشتی بود که به آن عمل نکرد

نصیری درباره نحوه قرارداد عموزاد با تیم بانک شهر گفت:

توافق عموزاد با تیم برای دو کشتی بود و کسی نمی خواست او کشتی های بیشتری بگیرد. آقای یزدانی طی صحبتی با عموزاد به او گفت که از لحاظ فنی مدتی از مسابقات دور بوده ای و برای اینکه در مرحله نهایی به مشکل نخوری، بهتر است پیش از آن حداقل یک کشتی بگیری که بدنت راه بیفتد و عموزاد هم قبول کرد. او هم بدون وزن کم کردن در یک وزن بالاتر یک کشتی بسیار ضعیف گرفت و خودش هم از وضعیتش راضی نبود. ما او را برای نیمه نهایی و فینال می خواستیم که نیامد و به تیمش پشت کرد. ما از او خواستیم که برای آمادگی بیش‌تر کشتی بگیرد که قبول نکرد و در آخر فقط یک کشتی برای تیم گرفت.

* کشتی گیر پولش را از اسپانسر تیم می گیرد اما حرف از سرمربی تیم ملی به میان می آورد

مربی تیم بانک شهر ادامه داد:

در یک تیم گاهی ممکن است صحبت هایی بین اعضا مطرح شود، اما اینکه کشتی گیر از تیمش پول بگیرد اما حرف از سرمربی تیم ملی به میان بیاورد، اصلا خوب نیست. در طول سه سال حضور در لیگ هیچوقت حرفی را بدون مدرک و سند معتبر نزدیم. عموزاد به تنهایی باعث شکست تیمی شد که میلیاردها تومان هزینه کرد. او پول گرفت و به تعهدش عمل نکرد و پشت آن پول رضایتی از سوی اسپانسر وجود ندارد. بی مسئولیتی چنین کشتی گیرانی که با یک مدال خود را گم می کنند، اسپانسرهای علاقمند به کشتی را فراری می دهند. عموزاد اگر سر سوزنی ارق مازندرانی داشت، به خاطر موفقیت تیم استانش هم که شده می توانست سعه صدر به خرج داده و به تعهدش عمل کند.

* رضا یزدانی به احترام رحمان سه سال با برادرانش قرارداد بست، اما آن ها چه کردند؟

نصیری با گلایه از غیبت عموزادها در مرحله نهایی لیگ، گفت:

تمامی اعضای تیم قرارداد سفید امضا کردند، چون سه سال است که با همین کادر و رضا یزدانی کار کردند و نه تنها خلف وعده ندیدند بلکه حتی بیش از قراردادشان دریافتی داشته اند. آقای یزدانی به احترام رحمان عموزاد با برادرانش هم قرارداد بست تا به آن ها کمکی کرده باشد. عموزادها به خاطر محبتی که از آقای یزدانی طی سال های گذشته دیدند، امسال همانند سایرین قرارداد سفید امضا کردند، حالا انصاف نیست که برای این کار بخواهند منتی بر سر تیم بگذارند. جالب تر آن که رحمان وقتی رفت، برادرانش را هم با خود برد. شما بگویید، آیا جواب محبت های چند ساله یزدانی به خانواده عموزاد چنین رفتاری بود؟

* مردم کشتی گیرانشان را به خوبی می شناسند و قضاوت می کنند و نمی توان با مصاحبه کردن فریب شان داد

نصیری در پایان گفت:

مردم ما با کشتی زندگی می کنند و کشتی گیرانشان را به خوبی می شناسند و اتفاقات را به درستی تجزیه و تحلیل می کنند. کافی است نگاهی به نظراتشان در فضای مجازی بیندازید تا ببینید درخصوص این اتفاق چگونه قضاوت می کنند. ما هدفمان از حضور در لیگ چیزی جز خدمت به کشتی نیست و دنبال منافع مالی نیستیم زیرا که زندگی مان از این راه تامین نمی شود. خدا را شاکریم که بنده و آقای یزدانی در طول سه سال فعالیت در لیگ کشتی، ریالی به کسی مدیون نیستیم و تمام فکر و ذهنمان مختص کشتی است. امیدواریم دیگر شاهد چنین مسائل غیر اخلاقی در ورزشی که دم از منش پهلوانی می زند، نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *