خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

نصیری: رضا یزدانی کارش را بلد است؛ به دنبال تکرار قهرمانی در جام باشگاه های جهان هستیم

مسعود نصیری - مسعود نصیری مربی کشتی- مسعود نصیری مربی بانک شهر
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

3 اسفند 1402


ساعت :

۱۳:۳۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر از تلاش این تیم برای تکرار قهرمانی در جام باشگاه های جهان گفت.


اختصاصی خانه کشتی– رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان، روزهای شنبه و یکشنبه ۵ و ۶ اسفندماه به میزبانی تنکابن برگزار خواهد شد و بر اساس آخرین اخبار، ۲ تیم ایرانی و ۷ تیم خارجی در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

تیم بانک شهر که در سال های اخیر با هدایت رضا یزدانی پای ثابت مسابقات لیگ بوده، در جام باشگاه های جهان نیز حضور خواهد داشت و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته تلاش می کند.

مسعود نصیری، عضو کادرفنی و مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر در گفت و گو با خانه کشتی درباره شرایط تیم در فاصله کم تا شروع مسابقات گفت:

در فرصت کمی که داشتیم، از روابط خوب رضا یزدانی در دعوت تیم ها استفاده کردیم چون کشورهای خارجی از ایشان شناخت کامل دارند و به احترام ایشان شرکت کردند. با فدراسیون و دکتر دبیر هم صحبت کردیم که موافقت کردند و با همکاری خوبی که داشتند، در مدت زمان کم نامه نگاری ها را انجام دادند تا هماهنگی لازم انجام شود و تا آخر امشب همه تیم ها به ایران می رسند.

او درباره وضعیت تیم بانک شهر و نفرات حاضر در این تیم گفت:

در تیم خودمان تا جایی که توانستیم سعی کردیم از نفراتی که سال های قبل در تیم بودند وکشتی گیران فعلی تیم ملی هم استفاده کنیم. البته برای استفاده از برخی کشتی گیران المپیکی محدودیت داریم چون در آستانه مسابقات حساس، احتمال ضرب خوردگی و… هست و با حضور برخی ملی پوشان المپیکی موافقت نشد. اما در مجموع هدف اصلی تیم و رضا یزدانی، برگزاری این مسابقات بود چون در سال های قبل هم مسابقات برگزار شد و امسال هم برگزاری آن در مازندران به عنوان یک مسابقه بین المللی، می تواند شور و اشتیاق خاصی را بین کشتی گیران مازندرانی ایجاد کند و باعث انگیزه شود و در این راه، بانک شهر هم مثل همیشه حامی ما بود.

نصیری درباره حضور کشتی گیران خارجی در تیم بانک شهر عنوان کرد:

امسال هم مانند سال های قبل و لیگ های گذشته، کشتی گیران خارجی در تیم ما حضور دارند و امشب به ایران می رسند تا از حضور آن ها در تیم بهره ببریم و امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم و جواب زحمات همه دوستان را بدهیم.

مربی تیم بانک شهر درباره شانس قهرمانی در مسابقات و تکرار عنوان اولی سال گذشته، گفت:

امسال نمی توانیم تعدادی از ملی پوشان را در اختیار داشته باشیم اما چندین سال در لیگ کار کرده ایم و رضا یزدانی هم کارش را به خوبی بلد است. از طرفی باید هماهنگی های لازم را انجام دهیم چون قرار است ۲ تیم از ایران در مسابقات حاضر شود و امیدواریم کشتی گیران طوری کار کنند که با قهرمانی در این مسابقات مزد زحمات خود و کادر و مدیریت را بگیرند.

نصیری درباره اینکه کدام کشتی گیران شاخص قرار است در ترکیب بانک شهر به روی تشک بروند، اظهار کرد:

علی سوادکوهی، محمدحسین محمدیان، مبین عظیمی، رضا اطری و امیرحسین فیروزپور نفراتی هستند که در تیم ما حضور دارند و امیرحسین زارع هم از امروز به اردو اضافه می شود. تقریبا تلاش کردیم تا از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا از یک سو بهترین نتیجه را بگیریم و از سوی دیگر از نظر مالی و انگیزشی نیز به کشتی گیرها کمک کرده باشیم.

عضو کادرفنی بانک شهر در پایان گفت:

از سازمان لیگ، آقای یاری و آقای رنجبر هم تشکر می کنیم چون در این مدت زمان کم، همه جوره همراهی کردند و در بخش نامه نگاری و هماهنگی و…تلاش کردند تا همه امور به سرعت اتفاق بیفتد و مسابقات به خوبی برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *