خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

نفرات برتر کشتی قهرمانی آمریکا مشخص شدند؛ مصدومیت اسنایدر و غیبت سایر بزرگان

نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

20 مهر 1399


ساعت :

۲۳:۱۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مسابقات کشتی قهرمانی کشور آمریکا در کشتی آزاد و فرنگی امروز ۲۰ مهر در شهر آیووا به پایان رسید.


خانه کشتی– مسابقات کشتی آزاد، فرنگی و زنان قهرمانی کشور آمریکا طی سه روز در شهر آیووا برگزار شد که مهمترین نکته این مسابقات غیبت تقریبا تمامی نفرات مطرح کشتی این کشور بود، مسابقاتی که بر اساس اعلام فدراسیون کشتی آمریکا به احتمال فراوان در صورت برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان حکم انتخابی آن را ایفا خواهد کرد.

کایل اسنایدر قهرمان المپیک ۲۰۱۶ تنها چهره نامدار حاضر در این مسابقات بود که در مرحله نیمه نهایی به دلیل مصدومیت پس از گذشت ۹۰ ثانیه و در حالی که ۵-۰ از کایون گادسون عقب بود، از دور مسابقات انصراف داد. نفرات برتر این رقابت‌ها علاوه بر حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ (در صورت برگزاری) فرصت حضور در مسابقات انتخابی المپیک آمریکا در سال ۲۰۲۱ را نیز به دست آوردند. از نفرات نام آشنای حاضر در این رقابت‌ها می‌توان به میسون پاریس قهرمان فوق سنگین مسابقات اشاره کرد که سال گذشته در فینال جهانی جوانان با پیروزی ضربه فنی مقابل امیرحسین زارع قهرمان جوانان جهان شده بود.

گفتنی است، این مسابقات تنها در اوزان المپیکی برگزار شد.

نتایج رقابت های فینال در ۶ وزن کشتی آزاد به شرح زیر است و اسامی نفرات قهرمان در ابتدا درج شده است.

۵۷ کیلوگرم: ویتالی آروجائو ۱۳ – دیلان راگوسین ۳
۶۵ کیلوگرم: اندرو الیرز ۵ – ایوان هندرسون ۱
۷۴ کیلوگرم: لوگان ماسا ۱۵ – آنتونی والنسیا ۲
۸۶ کیلوگرم: گیب دین ۱ – ناتان جکسون ۱
۹۷ کیلوگرم: کالین مور ۱۲ – کایون گادسون ۵
۱۲۵ کیلوگرم: میسون پاریس ۱۲ – تانر هال ۲

ضمن اینکه در مسابقات فرنگی که با حضور جمع بیشتری از مدعیان کشتی آمریکا برگزار شد، آلکس تامسن (۶۰ کیلوگرم)، بنجامین پیک (۶۷ کیلوگرم)، کندریک ساندرز (۷۷ کیلوگرم)، آلن ورا (۸۷ کیلوگرم)، نیکولاس بویکین (۹۷ کیلوگرم) و کالتون شولتز (۱۳۰ کیلوگرم) ضمن کسب مقام نخست جواز حضور در مسابقات جهانی احتمالی سال ۲۰۲۰ در صربستان را کسب کردند.

هر چند که طبق اعلام فدراسیون کشتی آمریکا حضور نفرات برتر این مسابقات در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ صربستان قطعی و تضمین شده نیست و این فدراسیون می‌تواند در صورت لزوم نفرات دیگری را به مسابقات جهانی اعزام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *