خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

نفرات حاضر در وزن ۶۵ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد (پوستر اختصاصی)

نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

30 مهر 1399


ساعت :

۱۳:۰۳

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

شش کشتی گیر برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. 


خانه کشتی– وزن ۶۵ کیلوگرم یکی دیگر از اوزانی است که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تصمیم گرفت با برگزاری مسابقه انتخابی بین شش کشتی گیر آن هم بصورت درون اردویی، ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی صربستان را مشخص کند. 

امیرمحمد یزدانی، امیرحسین مقصودی، مرتضی قیاسی، میثم نصیری، پیمان بیابانی و شایان حمزه پنج کشتی گیر حاضر در مسابقات انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم خواهند بود.

مقصودی و یزدانی که هر کدام یک بار حضور در مسابقات جهانی را تجربه کردند، مدعیان اصلی این وزن به شمار می روند. یزدانی در لیگ عملکرد قابل قبولی داشت و نشان داد که در دوران قرنطینه تمرینات نسبتا خوبی را پشت سر گذاشته است. مقصودی اما در مقابل شایان حمزه لغزش داشت و بازنده شد. همین برد حمزه کافی بود تا کادر فنی نامش را در لیست نفرات حاضر در انتخابی قرار دهد.

از طرفی میثم نصیری کشتی گیر کهنه کار زنجانی که تجربه حضور در المپیک ریو را یدک می کشد، آماده است تا با کنار زدن رقبای جوان خود، بار دیگر به دوبنده تیم ملی در وزن ۶۵ کیلوگرم برسد.

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، فردا (پنجشنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، قرار بود در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز مسابقه انتخابی برگزار شود که به دلیل مشکوک بودن تست کرونای یکی از مدعیان این وزن، انتخابی این وزن به تعویق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *