خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

واکنش تانک روسی به حذف از گزینشی المپیک: این اتفاق ناعادلانه بود؛ المپیک سوم هنوز برایم تمام نشده

عبدالرشید سعدالله اف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

17 فروردین 1403


ساعت :

۲۲:۳۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

قهرمان پرافتخار کشتی روسیه درباره قرار گرفتن در لیست سیاه کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی صحبت کرد.


اختصاصی خانه کشتی– روز گذشته خبر محرومیت عبدالرشید سعدالله اف توسط کمیته بین المللی المپیک و عدم حضور او در مسابقات گزینشی المپیک در اروپا، کشتی دنیا را با شوک بزرگی مواجه کرد.

عبدالرشید سعدالله اف در نخستین گفت و گوی خود بعد از این محرومیت گفت:

این اتفاق ناعادلانه و از بسیاری جهات غیرمنتظره است. غربالگری کشتی گیران توسط کمیته بین المللی المپیک از سال گذشته آغاز شد و من در لیست سیاه نبودم و توانستم در مسابقات جهانی شرکت کنم. به نظر می رسید دیگر مشکلی وجود نداشته باشد اما باز هم از من شکایت شد و در وهله اول من را به مسابقات قهرمانی اروپا راه ندادند، بعد از آن هم در حالی که تمریناتم را انجام داده بودم و آماده پرواز به باکو بودم، ناگهان به من گفتند نمی توانم در این مسابقات شرکت کنم.

او ادامه داد:

خیلی ها می گویند اگر همه گیری کرونا یا تحریم تیم ما برای شرکت در مسابقات بین المللی نبود، می توانستم رکوردهای زیادی در کشتی را جا به جا کنم اما من به این موضوع چندان فکر نمی کنم. هدفم فقط این است که بجنگم، پیروز شوم و هواداران را خوشحال کنم. شکایت از سرنوشت و عناوین کسب نشده در قوانین من جایی ندارد، بلکه باید به داشته هایت راضی باشی. من تسلیم نمی شوم، باز هم می جنگم و امیدم را از دست نمی دهم.

تانک روسی در واکنش به از دست رفتن رویای حضورش در سومین المپیک گفت:

المپیک سوم هنوز هم برای من از دست نرفته است. علیخان جبرئیلوف به عنوان جایگزین من در باکو کشتی می گیرد و قبل از اعزام هم با او صحبت کردم و مطمئنم موفق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *