خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

واکنش دبیر به ناکامی کشتی فرنگی: مردم حرمت بنا را نگه دارند

علیرضا دبیر
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

23 شهریور 1401


ساعت :

۲۱:۵۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

رییس فدراسیون کشتی درباره نتایج تیم ملی کشتی فرنگی صحبت کرد.


خانه کشتی– پس از عملکرد نه چندان خوب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان، اخبار مختلفی مبنی بر استعفای محمد بنا از هدایت تیم به گوش رسید. رییس فدراسیون کشتی در واکنش به عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا دبیر گفت:

من همیشه سعی می‌کنم حرمت آدم‌ها را نگه دارم و خواهشم از مردم این است که حرمت محمد بنا را نگه دارند. همه فکر می‌کنند علی دبیر رییس فدراسیون است، اما من هم کشتی گیر بوده‌ام، چند مسابقه جهانی و المپیک رفته ام و در ۲۵-۲۶ سالگی از کشتی کنار رفتم وگرنه چند جهانی دیگر هم می‌رفتم. تا الان هم به عنوان رییس فدراسیون ۴ مسابقه جهانی و المپیک آمده‌ام.

او ادامه داد:

من این فضا را درک کرده‌ام و می‌دانم کشتی‌گیر کجا اشتباه می‌کند، کجا بدنش خالی می‌کند. یک نکاتی را قبلا درباره آزاد گفته‌ام و در دو سال گذشته، و در دو- سه ماه گذشته نقطه نظراتم را درباره کشتی فرنگی هم گفته‌ام. نکات مثبت و منفی را گفته‌ام و حداقل خود کشتی گیران می‌دانند، اما اینکه بخواهیم در رسانه‌ها مطرح کنیم نیست. خیلی بحث‌ها درون خانوادگی است و نیازی نیست به بیرون برده شود.

رییس فدراسیون کشتی گفت:

محمد بنا همانطور که مربی قرن شد، واقعا حقش بوده و بی نظیر است؛ هم از نظر انسانیت، هم فنی و هم شخصیت؛ من سه سال است با ایشان از نزدیک کار می‌کنم، یکبار نشده چیزی را برای خودش بخواهد؛ ما اینجا گاهی وقت‌ها می‌خواستیم دلار جیبی بدهیم ایشان قبول نمی‌کرد و من یا حمید به جایش امضا می‌کردیم. ایشان چنین فردی است، فردی که اینگونه از نفسش بگذرد قابل احترام است.

او افزود:

اما بحث کاری متفاوت است و باید بررسی کنیم، ان‌شالله ما تا دوشنبه اینجا هستیم و بعد برگردیم باید یک جمع بندی بکنیم چون بلافاصله مسابقات امیدها را در پیش داریم. بعد از آن لیگ شروع می‌شود و از آذرماه قهرمانی کشور شروع می‌شود. به قول آقای طالقانی چرخ کشتی نمی‌خوابد و همین الان که صحبت می‌کنیم، تیم عراق در اردوی ماست و تیم‌های ما در اردو هستند.

علیرضا دبیر عنوان کرد:

من همیشه گفته‌ام، بردها برای قبلی‌ها که سینه جلو می‌دهند و باخت‌ها برای من؛ مردم به بزرگی خودشان ببخشند و ان‌شالله که جبران کنیم، ولی بدانید که من و همه بچه‌ها جانمان را گذاشتیم تا تیم‌ موفق شود و ان‌شالله به زودی کشتی جبران می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *