خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

واکنش ستاره کشتی روسیه به حمله داغستانی‌ها به هواپیمای اسراییلی! (عکس)

عبدالرشید سعدالله اف
نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

9 آبان 1402


ساعت :

۷:۱۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

تانک روسی نسبت به حمله ور شدن هم ایالتی‌هایش به هواپیمای اسراییلی موضع گرفت.


اختصاصی خانه کشتی– طی روزهای گذشته تصاویری از حمله مردم داغستان به فرودگاه و ممانعت از فرود هواپیمای اسراییلی حسابی وایرال شد.

عبدالرشید سعدالله اف کشتی گیر پر افتخار روسیه که اهل داغستان است، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

رشید در صفحه خود نوشت:«

سلام علیکم، برادران و خواهرانم. با درد دل، خبرهای وحشتناکی از فلسطین دریافت می کنیم، هزاران قربانی، زخمی و سرنوشت ویران شده.

میلیون‌ها مسلمان عادی در سراسر جهان برای هموطنان خود دعا می‌کنند، کمک‌های بشردوستانه جمع‌آوری می‌کنند و منتظر پایان این نسل‌کشی هستند. اما نگرانی دیروز ما برای فلسطینی ها متأسفانه شکل بدی به خود گرفت.

من هموطنان داغستانی ام را درک می کنم، آنها همیشه جزو اولین کسانی هستند که آماده نشان دادن شجاعت و کمک در مشکلات هستند، آنها این را بارها نشان داده اند. اما این همبستگی و تمایل به اعتراض، برای نشان دادن اتحاد با مسلمانان در سراسر جهان نباید با هرج و مرج و ناآرامی همراه باشد. در نتیجه، ناراحتی برای هموطنان خود ایجاد شد که نتوانستند به موقع فرود بیایند یا به جاده برسند. متأسفانه ما صدها زندانی داریم، بسیاری از آنها محکومیت واقعی خواهند داشت.

از شما برادران و خواهران می خواهم که به نفع خود باشید، احساسات خود را کنترل کنید و تسلیم تحریکات نشوید. اجازه ندهید از این تنش علیه شما استفاده شود. در نماز شب کوشا باشید که همه دانشمندان بزرگ معتبر به این امر دعوت می کنند. باشد که خداوند متعال مردم ما را از مشکلات بزرگ حفظ کند و به فلسطینیان کمک کند تا آزادی و صلح را پیدا کنند.

بچه های جوان ما بر اساس احساسات عمل کردند، امیدوارم مسئولان و نیروی انتظامی با آنها برخورد کنند و مجازات آنها را تخفیف دهند. این برای همه بهتر خواهد بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *