خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

پایان کار فرنگی کاران در جام پیت لاسینسکی با سه مدال مختلف

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

2 مرداد 1401


ساعت :

۲۲:۳۰

منبع:

فدراسیون کشتی

تیم منتخب کشتی فرنگی با سه مدال به کار خود در لهستان پایان داد.


خانه کشتی- رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان روزهای ۱ و ۲ مردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار شد و در پایان تیم پنج نفره کشورمان توسط، محمدهادی ساروی در وز ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، علی اصغر سام دلیری در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره و محدمحسین محمودی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی رضایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب گئورگ غریبیان از ارمنستان شد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر مقابل بغداد حسین از مصر به پیروزی رسید و در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل چن ونجی از چین شکست خورد و نهم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۴ مقابل اریک بگ از مجارستان به پیروزی رسید. وی در مبارزه بعد با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل آرنوات رضوان از رومانی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. دلیری در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تینار شارشنبکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۱ کور آندرس از نروژ را مغلوب کرد اما در دیدار ماقبل پایانی با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب زولتان لوای از مجارستان شد و به دیدار رده بندی رفت. گرایی در این دیدار با توجه به آسیب دیدگی که داشت با صلاحدید کادر فنی، مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مبارزه نکرد و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۱ از سد پرولاینن از فنلاند گذشت وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی پتر نوواک از جمهوری چک را با نتیجه ۷ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ از سد وانگ چنگ وو از چین گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید. ساروی در دور سوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ آروی ساوولاینن از فنلاند را مغلوب کرد و در دور چهارم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الکس زوکه از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر ۱ بک سلطان محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

 

اسامی نفرات برتر این رقابت ها به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

۵۷ کیلوگرم: ۱- کامیل کریموف (اوکراین) ۲- آندری یاتسنکو (اوکراین) ۳- ویتالی آروجایو (آمریکا) و مانول خندزرتسیان (ارمنستان)
۶۱ کیلوگرم: ۱- جوزف کولون (آمریکا) ۲- تاراس مارکوویچ (اوکراین) ۳- لیو مینگ هیو (چین) و آستین دستانتو (آمریکا)
۶۵ کیلوگرم: ۱- ادوارد گریگوریف (لهستان) ۲- تسوگبادراخ تسونسورن (مغولستان) ۳- جوزف مک کنا (آمریکا) و اریک آروشانیان (اوکراین)
۷۰ کیلوگرم: ۱- آرمان آندراسیان (ارمنستان) ۲- الک پانتالئون (آمریکا) ۳- الکسی بوریوتا (اوکراین) و زورابی یاکبویشویلی (گرجستان)
۷۴ کیلوگرم: ۱- داوید کار (آمریکا) ۲- زلیمخان تویزوف (اوکراین) ۳- هرایر علیخانیان (ارمنستان) و گئورگی سولاوا (گرجستان)
۷۹ کیلوگرم: ۱- واسیلی میخایلوف (اوکراین) ۲- آرام آواگیان (ارمنستان) ۳- داوید مک فادن (آمریکا) و اوسم شویلیدزه (گرجستان)
۸۶ کیلوگرم: ۱- زوسچن لین (چین) ۲- سباستین جزیرزانسکی (لهستان) ۳- محمد علی اف (اوکراین) و ایوارس ساموسونوکس (لتونی)
۹۲ کیلوگرم: ۱- جاناتان آیلو (آمریکا) ۲- رادوسلاو مارسینکویچ (لهستان) ۳- آندری ولاسوف (اوکراین) و پاتریک دوبینوفسکی (لهستان)
۹۷ کیلوگرم: ۱- گیولی ماتچراشویلی (گرجستان) ۲- ماگامد زاکاریف (اوکراین) ۳- الیزبار اودیکادزه (گرجستان) و اریک تیله (آلمان)
۱۲۵ کیلوگرم: ۱- روبرت باران (لهستان) ۲- آنتونی کاسیوپی (آمریکا) ۳- یونی ایدزینسکی (اوکراین) و کامیل کوچیولک (لهستان)

 

کشتی فرنگی:

۵۵ کیلوگرم: ۱- یو شیوتانی (ژاپن) ۲- جیاهو لیو (چین) ۳- اولان مورتابک اولو (قرقیزستان) و رادیک مکرتچیان (ارمنستان)
۶۰ کیلوگرم: ۱- کنیچیرو فومیتا (ژاپن) ۲- ژولومان شارشنبکوف (قرقیزستان) ۳- هودنگ تانگ (چین) و لیگیو کائو (چین) … ۹- مصطفی رضایی (ایران)
۶۳ کیلوگرم: ۱- تینار شارشنبکوف (قرقیزستان) ۲- علی اصغر سام دلیری (ایران) ۳- نیکولای ویچف (بلغارستان) و رضوان آرنوات (رومانی)
۶۷ کیلوگرم: ۱- اسلاویک گالستیان (ارمنستان) ۲- کیوتارو سوگابه (ژاپن) ۳- هوسیوتو (چین) و مت نمس (صربستان)
۷۲ کیلوگرم: ۱- روبرت فریتش (مجارستان) ۲- شانت خاچاتریان (ارمنستان) ۳- ماتیاس یپاستی (فنلاند) و گئورگ ساهاکیان (ارمنستان)
۷۷ کیلوگرم: ۱- زولتان لوای (مجارستان) ۲- شوهی یابیکو (ژاپن) ۳- آکژول محموداف (قرقیزستان) و مینتو مائدا (ژاپن)
۸۲ کیلوگرم: ۱- اکسایوس موکابه (نروژ) ۲- کارپت چالیان (ارمنستان) ۳- محمدحسین محمودی (ایران) و درمانسکی (بلغارستان)
۸۷ کیلوگرم: ۱- داوید لوسونسزی (مجارستان) ۲- تورپال بیسلطانوف (دانمارک) ۳- تاماس لوای (مجارستان) و اریک زیلواسی (مجارستان)
۹۷ کیلوگرم: ۱- محمدهادی ساروی (ایران) ۲- بکسلطان محموداف (قرقیزستان) ۳- الکس زوکه (مجارستان) و آروی ساوولاینن (فنلاند)
۱۳۰ کیلوگرم: ۱- مانتاس کنیستاتاس (لیتوانی) ۲- لینگ ژی منگ (چین) ۳- رومان کیم (کره جنوبی) و آلین الکسیوس (رومانی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *