خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

چه کسی جایگزین حسن یزدانی می‌شود؟

حسن یزدانی - کامران قاسمپور - شهرام داداشی - انبوه سازان هوتن - عکاس مجتبی شورمیج
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

15 آبان 1402


ساعت :

۱۲:۱۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

با احتمال فسخ قرارداد حسن یزدانی با تیم لیگ برتری، باید دید کدام ملی‌پوش‌ جایگزین او می‌شود.


اختصاصی خانه کشتی– پس از پایان بازی های آسیایی هانگژو، حسن یزدانی در کنار کامران قاسمپور به عنوان شاه ماهی‌های نقل و انتقالات لیگ برتر، به تیم انبوه سازان هوتن پیوستند.

پس از آن و در شرایطی که تصور می‌شد کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد برای این تیم در مراحل پایانی لیگ کشتی خواهد گرفت، یزدانی کتف مصدوم خود را جراحی کرد تا دوره نقاهتی چندماهه را سپری کند و به این ترتیب حضورش در لیگ برتر منتفی شود.

صبح امروز خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که قرارداد مرد پرافتخار کشتی ایران با تیم‌ لیگ برتری در آستانه فسخ است؛ همین موضوع این سوال را در ذهن ایجاد کرد که چه کسی جایگزین مرد ۹ مداله کشتی ایران خواهد شد؟

بر اساس قانون لیگ، هر تیم می‌تواند ۳ ملی پوش را جذب کند که انبوه سازان هوتن پیش از این با جذب یزدانی و یونس امامی، تنها یک سهمیه دیگر را می‌توانست جذب کند اما حالا با فسخ قرارداد حسن، این تیم می‌تواند دو ملی‌پوش‌ دیگر را به خدمت بگیرد.

در بین ملی‌پوشان کشتی ایران در مسابقات جهانی تا کنون تنها رضا اطری (دانشگاه آزاد)، امیرمحمد یزدانی (بانک شهر) و یونس امامی (انبوه سازان هوتن) با تیم‌های لیگ برتری قرارداد بسته‌اند و میلاد والی زاده، رحمان عموزاد، محمد نخودی، امیرعلی آذرپیرا، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع وارد گود لیگ نشده‌اند.

به این ترتیب تیم‌های بانک شهر، انبوه سازان و دانشگاه آزاد که هر کدام یک ملی‌پوش در اختیار دارند، می‌توانند از بین این نفرات اقدام به جذب دو ملی‌پوش دیگر کنند که باید دید تیم مازندرانی برای جایگزین حسن یزدانی به سراغ کدام ملی‌پوش خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *