خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کادی ماگومدوف: بعد از المپیک به ام ام ای می روم؛ می خواهم با باروز و دیک مسابقه بدهم

نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

12 مرداد 1401


ساعت :

۱۶:۴۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

ماگومدحبیب کادی ماگومدوف در مصاحبه ای عنوان کرد که بعد از المپیک قصد دارد به MMA روی آورد. 


اختصاصی خانه کشتی– ماگومدحبیب کادی ماگومدوف ستاره روسی الاصل کشتی آزاد بلاروس و نایب قهرمان المپیک توکیو در گفتگویی با خبرنگار روسی از حضور در دنیای MMA و علاقه اش به رقابت با کایل دیک و جردن باروز اشاره کرد که در زیر می خوانید.

گویا با مبارزان MMA تمرین می کنی. آیا قصد داری وارد این رشته شوی؟ 

فعلا هدف اصلی من بازی های المپیک است و بعد از آن MMA. پنهان نمی کنم، علاقه دارم که خودم را در هنرهای رزمی ترکیبی امتحان کنم. اما الان نه. زمانی که نیازی به آمادگی برای مسابقات نیست و فعلا به دلیل تحریم ها مسابقه مهمی در پیش ندارم، گاهی به سالن های MMA می روم و آن جا تمرین می کنم. من تکنیک های این رشته مانند شوک، گریپلینگ، اسپارینگ را کار می کنم. 

به کدام باشگاه MMA می روی؟ 

– در پایگاهی که توسط خبیب نورماگومدوف راه اندازی شد و با هزینه شخصی اش تکمیل شد و حتی تحت نظر پدرش عبدالماناپ ماگومدوویچ که مکان بسیار خوبی را برای پایگاه انتخاب کرد. اطراف کوه، طبیعت زیبا، هوای پاک. آنقدر آب کوهستانی این منطقه گوارا است که من هیچ جا ننوشیده ام! این پایگاه همه چیز لازم برای تمرین کردن را دارد. یک سالن با دو تشک، تجهیزات ورزشی، شرایط زندگی خوب، یک اتاق غذاخوری، که در آن منو شامل غذاهای تهیه شده منحصراً از محصولات طبیعی است. خود خبیب آنجا نبود، اما دوستش اسلام ماخاچف با ما تمرین می کرد که برای مبارزه قهرمانی UFC آماده می شود.

برای امسال در کشتی چه برنامه ای داری؟

فعلا با تیم ملی بلاروس در کیسلوودسک هستم. با کشتی گیران روسی تمرین می کنیم که برای اسپارتاکیاد در کازان آماده می شوند. سپس یک اردوی تمرینی دیگر در بلاروس خواهیم داشت. در مورد شرکت در مسابقات، قطعاً در مسابقات الکساندر مدوید در مینسک شرکت خواهم کرد. اگر تورنمنت لیگ ایوان پادوبنی و علی علی اف را برگزار شود، من هم در آنها شرکت خواهم کرد. همچنین دوست دارم در یک تورنمنت کشتی در آمریکا شرکت کنم. افرادی هستند که علاقه مندند مسابقه من را با کایل دیک یا جردن باروز ببینند. تا اینجای کار مشخص نیست اما اگر از من دعوت کنند با کمال میل حاضر به رقابت با آنها می شوم. آیا آنها می خواهند؟ من در مورد باروز اطلاعی ندارم، اما فکر می کنم دایک آماده است تا انتقام باختش در المپیک توکیو را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *