خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان روی‌ هوا!

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

20 بهمن 1401


ساعت :

۱۰:۵۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

در فاصله تنها یک‌هفته تا تاریخ برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، هنوز خبری از تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات نیست.


اختصاصی خانه کشتی– بر اساس اعلام قبلی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان طی روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن به میزبانی سالن هفتم‌تیر تهران برگزار خواهد شد.

بر این اساس قرار است تیم بانک شهر، نایب قهرمان لیگ برتر اسپانسر مسابقات باشد و تنها تیم ایرانی شرکت کننده در این رقابت‌ها؛ همچنین قرار است ۵ تیم‌ خارجی هم در این مسابقات حاضر شوند اما حالا در فاصله یک‌هفته تا تاریخ برگزاری، هنوز اطلاعات دقیقی از تیم‌های حاضر در این مسابقات منتشر نشده.

این در حالی است که هنوز خبری از قراردادهای تیم بانک شهر با کشتی گیران برای حضور در جام باشگاه های جهان هم نیست و علاوه بر آن، سازمان لیگ مشخص نکرده که کدام تیم‌های خارجی قرار است در این رقابت‌ها شرکت کنند و تقویم برگزاری مسابقات به چه شکلی خواهد بود.

حالا باید دید در آستانه برگزاری این رقابت‌ها سرانجام بانک شهر ارنج خود را مشخص می‌کند و تیم‌های خارجی برای این دوره پا به ایران می‌گذارند یا این مسابقات هم دچار سرنوشت تعویق یا لغو کامل می‌شود؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *