خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد جام باشگاه های جهان؛ نبرد بانک شهر و هند بر سر قهرمانی

احمد بذری
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

5 اسفند 1402


ساعت :

۲۰:۳۶

منبع:

ایسنا

فینالیست های جام باشگاه های جهان مشخص شدند.


خانه کشتی– با برگزاری رقابت های دور گروهی کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در تنکابن، تیم های بانک شهر و هند با شکست تمامی رقبای خود راهی دیدار فینال شدند.

هدایت تیم بانک شهر در این رقابت ها بر عهده رضا یزدانی آزادکار سابق ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان است و امیر توکلیان مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نیز هدایت تیم هند را بر عهده دارد.

بانک شهر در این رقابت ها ابتدا ۸ بر ۲ قرقیزستان را برد، سپس با همین نتیجه از سد پتروشیمی شازند دیگر نماینده ایران در این رقابت ها گذشت و در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی نیز با حساب ۹ بر یک بلاروس را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

هند نیز ابتدا ۷ بر ۳ ارمنستان را برد،‌ سپس با همین نتیجه از سد روسیه گذشت و سپس ۹ بر یک گرجستان را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

دیدار فینال این رقابت ها میان بانک شهر و هند ساعت ۱۱ فردا یکشنبه برگزار خواهد شد. همچنین تیم های قزاقستان و پتروشیمی شازند نیز دیدار رده بندی این رقابت ها را برگزار می کنند.

یک دیدگاه برای “کشتی آزاد جام باشگاه های جهان؛ نبرد بانک شهر و هند بر سر قهرمانی
  1. reza گفت:

    مسابقات صوری! کدوم جام باشگاههای جهان؟ بچه گول میزنید. ایران همه کارهاش شده شوآف و دغلبازی. خودشون تیم میدن به اسم کشور دیگه. چهارتا کشتی گیر داغون هم با التماس از یک کشور دیگه میارن، چند تا کشتی گیر هم از خودشون به اونا اضافه میکنن و به اسم اون کشور شرکت میکنن تو مسابقه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *