خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد جام تختی؛ غایب بزرگ مسابقات کیست؟

کوربانوف روسیه - محمدحسین محمدیان
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

24 اردیبهشت 1402


ساعت :

۱۱:۳۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

دارنده مدال برنز جهان سرشناس ترین غایب مسابقات کشتی آزاد جام تختی خواهد بود.


اختصاصی خانه کشتی– مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، روزهای ۴ و ۵ خرداد ماه به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد که به جز کامران قاسمپور، رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی، همه ستاره های ریز و درشت کشتی ایران در این مسابقات به روی تشک خواهند رفت.

با این وجود نام محمدحسین محمدیان، دارنده مدال برنز جهان و ملی پوش ایران در المپیک توکیو و جهانی ۲۰۲۲ به عنوان غایب بزرگ مسابقات در لیست نفرات دیده نمی شود.

محمدیان سال گذشته با عبور از سد رقیب همیشگی اش مجتبی گلیج، عازم صربستان شد اما در جهانی عملکرد خوبی نداشت و پس از آن باید طبق چرخه انتخابی در قهرمانی کشور کشتی می گرفت؛ با این وجود او در قهرمانی کشور به دلیل مصدومیت به روی تشک نرفت، تا کادر فنی سهمیه حضور در انتخابی جام تختی در قروه را به او بدهد. نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۴، در قروه هم کشتی نگرفت تا شانس حضور در چرخه انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را از دست بدهد و بزرگ ترین غایب مسابقات جام تختی در ارومیه باشد.

محمدیان پس از مسابقات جهانی در لیگ هم کشتی گرفت و آخرین مسابقه او، به جام باشگاه های جهان مربوط می شود که موفق شد با تیم بانک شهر به قهرمانی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *