خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛ مصاف کامران قاسمپور و تاج‌الدینوف در بیشکک؟

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

25 اسفند 1402


ساعت :

۲۳:۰۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف رقبای مطرح وزن ۹۷ کیلوگرم خواهد رفت.


اختصاصی خانه کشتی– رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در قرقیزستان برگزار می‌شود که کامران قاسم‌پور قرار است در وزن ۹۷ کیلوگرم برای ایران کشتی بگیرد.

قاسم‌پور که پیش از این در رقابت های رنکینگ کرواسی با کایل اسنایدر رقابت کرده و شکست خورده بود، این بار احتمالا به مصاف احمد تاج‌الدینوف خواهد رفت که قرار است در ترکیب تیم بحرین، در این مسابقات شرکت کند.

در لیست اولیه مسابقات که از سوی اتحادیه جهانی اعلام شده، نام قاسم‌پور در تیم ایران و تاج الدینوف در تیم بحرین دیده می‌شود که باید دید این دو در بیشکک سرشاخ خواهند شد یا خیر. این دومین مصاف جدی کامران با مدعیان اصلی وزن ۹۷ کیلوگرم خواهد بود که می‌تواند یک نبرد سنگین را برایش رقم بزند.

یک دیدگاه برای “کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛ مصاف کامران قاسمپور و تاج‌الدینوف در بیشکک؟
  1. باختهادرکارنامه‌ورزشی‌کشتیگیران‌ثبت‌میشودوموثرهست.وخواهدبودچراکامران‌عزیزایران‌راباتصمیمهای‌غلطتون‌نام‌وآوازه‌اش‌راخراب‌وکمتروناچیزمیکنیداین‌باختهادل‌علاقه‌مندان‌بکامران‌رابدردمیاره‌بااینکه‌همه‌میدانندومیدانیم‌وزن‌وزورقاسمپور۹۷کیلویی‌نیست.اوبایددر۸۶ک.بروی‌تشک‌رفته‌وباشکست‌تیلوردل‌همه‌راشادومرهمی‌برزخمهای‌قبلی‌حسن‌بگذاردوانتقام‌ایران‌راازامریکاگرفته‌مدال‌طلارابکشورمان‌آورده‌وامریکانقره‌ببردخیلی‌اشتباه‌میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *