خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد قهرمانی اروپا؛ اعزام روسیه با ترکیب ناقص؛ سعدالله اف به رومانی می رسد؟

حاجی مراد گاتسالوف - ماگومد کوربان علیف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

24 بهمن 1402


ساعت :

۱۲:۱۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه از احتمال بالای اعزام این تیم با ترکیب ناقص به مسابقات قهرمانی اروپا خبر داد.


اختصاصی خانه کشتی– طی روزهای گذشته، عدم صدور ویزای رومانی برای کشتی گیران روسیه حسابی خبر ساز شد؛ مسئولان فدراسیون کشتی این کشور سعی کردند هر طور شده ویزای همه نفرات تیم ملی کشتی آزاد را اخذ کنند اما حالا با اعلام حاجی مراد گاتسالوف، به احتمال زیاد آزادکاران روسی با ترکیبی ناقص راهی این رقابت ها می شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در همین راستا در گفت و گو با چمپیونات روسیه گفت:

تا امروز به ۷ کشتی گیر ما در ۱۰ وزن ویزا داده شده و ۳ وزن ما خالی است، ما هنوز کسی را در اوزان ۵۷، ۷۰ و ۱۲۵ جایگزین نکرده ایم. به همین دلیل به احتمال زیاد با هفت کشتی گیر راهی مسابقات شویم. در وزن ۸۶ کیلوگرم قرار است ارسلان باگایف به جای آرتور نایفونوف اعزام شد، در ۹۲ کیلوگرم ماگومد کوربانوف را داریم و در ۹۷ کیلوگرم اگر ویزای سعدالله اف صادر نشود، علیخان ژبرئیلوف جایگزین او می شود.

گاتسالوف ادامه داد:

البته آرتور نایفونوف و عبدالرشید سعدالله اف که موفق به کسب سهمیه المپیک نشده اند، در مسابقات گزینشی قاره اروپا که روزهای ۵ تا ۷ آپریل در باکو برگزار می شود به روی تشک خواهند رفت.

گفتنی است در دیگر اوزان، عباس گادجی ماگمدوف در ۶۱، گاجی مراد رشیدوف در ۶۵، امام گانیشوف در ۷۴ و احمد عثمانوف در ۷۹ کیلوگرم کشتی خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *