خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد قهرمانی اروپا؛ کدام ستاره ها در بخارست کشتی می گیرند؟

طاها آکگول
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

26 بهمن 1402


ساعت :

۲۰:۱۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا با حضور پرتعداد مدعیان برگزار خواهد شد.


اختصاصی خانه کشتی– سوت آغاز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی اروپا، از فردا در رومانی زده می شود و مدعیان در قاره سبز با نفرات اصلی خود راهی این رقابت ها شده اند.

در این مسابقات اکثر مدعیان کشتی اروپا حضور دارند و ستاره های پر شمار و مطرحی از جمله آرسن هاروتیونیان، علی عباس رضازاده، عباس گادژی ماگمدوف، زلیم خان آباکاروف، گادجی مراد رشیدوف، اسلام دودائف، آرمن آندرسیان، رمضان رمضانوف، اسماییل موسوکایف، چرمن والیف، تیموراز سالکازانوف، حبیب کادی ماگمدوف، اورخان عباس اف، ختیک سابالوف، ارسلان باگایف، ماگومد رمضانوف، سباستین جزیرزانسکی، مایلس امینه، ماگومد کوربانوف، عثمان نورماگمدوف، باتیربک تساکالوف، گنو پتریاشویلی و طاها آکگول روی تشک خواهند رفت.

این در حالی است که طی روزهای گذشته درباره حضور روس ها ابهامات زیادی به وجود آمد و حالا شاگردان گاتسالوف قرار است با ترکیبی ناقص راهی رومانی شوند و در سه وزن ۵۷ و ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم، زائور اوگوئف، کوربان شیرایف و عبدالرشید سعدالله اف به دلیل صادر نشدن ویزا، از این مسابقات جا ماندند.

یک دیدگاه برای “کشتی آزاد قهرمانی اروپا؛ کدام ستاره ها در بخارست کشتی می گیرند؟
  1. غلامرضا گفت:

    مسابقات کشتی اروپا بسیار برای ما خوب که با آنالیز کردن کشتی گیران مطرح شانس خوبی داریم که فدراسیون بچه ها ی کشتی ازنقاط ضعف و قدرت حریفان المپیکی آگاه شوند باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *