خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ طلای رحمان پرید؛ حسرت تلخ برای گلیج

مجتبی گلیج
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

27 شهریور 1402


ساعت :

۱۹:۰۳

منبع:

فدراسیون کشتی

در مقدماتی ۲ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان، تنها رحمان عموزاد راهی رده بندی شد.


خانه کشتی– مسابقات نیمه نهایی دو وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

در پایان مسابقات نوبت عصر رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت و گلیج حذف شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر یانیس مادی از کومور را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر استفان کومان از رومانی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل نیکولاس بونه لی از آمریکا به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عموزاد در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب اسماعیل موسوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ بنجامین هانیس از ایتالیا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر ۱ تاکاشی ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *