خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی آزاد قهرمانی روسیه؛ اوگوئف در یک قدمی رکورد مرد افسانه ای!

زائور اوگوئوف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

16 اردیبهشت 1403


ساعت :

۱۷:۲۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اختصاصی خانه کشتی– رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور روسیه، این روزها در مسکو در حال برگزاری است که زائور اوگوئف، قهرمان المپیک ۲۰۲۰ و دارنده دو طلای جهان در وزن ۵۷ کیلوگرم، موفق شد در یک وزن بالاتر یعنی وزن ۶۱ کیلوگرم به قهرمانی برسد.

این ستاره سبک وزن روسیه در حالی به این قهرمانی رسید که پیش از این ۶ بار در مسابقات کشوری روسیه اول شده بود و امسال موفق شد با این قهرمانی، به رکورد ۷ قهرمانی در این رقابت ها برسد. این در حالی است که حاجی مراد گاتسالوف، قهرمان اسبق جهان و المپیک و سرمربی فعلی تیم ملی کشتی آزاد روسیه، با ۸ قهرمانی در تاریخ مسابقات کشوری روسیه رکورد دار است و اوگوئف حالا تنها یک قهرمانی دیگر تا رسیدن به رکورد این کشتی گیر افسانه ای فاصله دارد. رکوردی که بعید است شکسته نشود و خود اوگوئف نیز بعد از قهرمانی در مسابقات امسال، در مصاحبه خود به آن اشاره کرد.

قهرمان المپیک ۲۰۲۰ درباره احتمال رسیدن به رکورد گاتسالوف گفت:

من این شانس را دارم که به عنوان پرافتخار ترین کشتی گیر در تاریخ مسابقات قهرمانی کشور روسیه لقب بگیرم و امروز هم می خواهم تا زمانی که سلامتی و توانایی لازم برای کشتی گرفتن را دارم، این کار را انجام دهم. کیست که دلش نخواهد به رکورد برسد؟ اما الان این هدف من نیست بلکه تنها چیزی که در ذهنم هست، حضور و موفقیت در المپیک است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *