خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان؛ ضیافت ستاره‌ها در نصف جهان یا جام بی‌رمق؟

رسول جزینی -
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

27 دی 1401


ساعت :

۹:۴۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

با اعلام فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در روزهای ۴ و ۵ اسفند ماه به میزبانی سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.


اختصاصی خانه کشتی– جام باشگاه های جهان کشتی فرنگی در حالی روزهای ۴ و ۵ اسفند در اصفهان برگزار می‌شود که مشخص نیست به جز تیم‌های ایرانی، چه تیم‌های خارجی قرار است در این مسابقات شرکت کنند.

در لیگ برتر کشتی فرنگی تیم سپاهان اصفهان در فینال موفق شد با برتری مقابل فولاد خوزستان قهرمان شود و تیم دانشگاه آزاد اسلامی هم به مقام سوم رسید تا این سه تیم، نماینده‌های ایران در جام باشگاه‌های جهان باشند.

با این وجود در مرحله مقدماتی لیگ، کشتی گیران سرشناس استقبال خاصی از مسابقات نداشتند و در مرحله نهایی نفراتی مانند مهدی پویا دادمرز، مهدی محسن نژاد، ناصر علیزاده، علی اکبر یوسفی و… روی تشک رفتند اما خبری از نفراتی همچون برادران گرایی و هادی ساروی نبود تا تنور لیگ آنچنان که باید، داغ نشود.

حالا و با اعلام اصفهان به عنوان میزبان جام باشگاه‌های جهان، باید دید کدام تیم‌های خارجی در این مسابقات شرکت می‌کنند و آیا این مسابقات به عنوان مسابقه رسمی از سوی اتحادیه جهانی شناخته می‌شود یا صرفا یک تورنمنت خواهد بود.

از طرفی غیبت برخی نفرات مطرح در لیگ برتر کشتی فرنگی باعث شد حساسیت آن پایین بیاید و حالا باید دید ستاره‌هایی همچون برادران گرایی، هادی ساروی و… روی تشک جام باشگاه‌های جهان کشتی خواهند گرفت یا ضیافت ستاره‌ها در اصفهان کامل نمی‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *