خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی فرنگی جهان؛ شروع خوب پسران رنگرز با ۲ فینال و ۱ رده بندی؛ گرایی حذف شد

امین میرزازاده
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

30 شهریور 1402


ساعت :

۱۹:۱۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

۲ ملی پوش کشتی فرنگی ایران به فینال و ۱ کشتی گیر به رده بندی ۴ وزن نخست قهرمانی جهان رسیدند.


خانه کشتی– در پایان رقابت های نیمه نهایی ۴ وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان، علیرضا مهمدی و امین میرزازاده به فینال اوزان خود رسیدند و پویا دادمرز راهی ره بندی شد.

نتایج کامل فرنگی کاران؛

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۱ شرکت کننده دارد، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف سابولس لوسونس از صربستان رفت و در یک دقیقه با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد. او در یک چهارم نهایی با بوراک اوزون از ترکیه کشتی گرفت و با پیروزی ۳ بر صفر به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله به مصاف الدنیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان رفت و با شکست ۳ بر ۲ از رسیدن به فینال بازماند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۴۶ کشتی گیر برگزار می شود، محمدعلی گرایی در دور اول با آدلت تیولیوبایف از روسیه کشتی گرفت و با پیروزی ۲ بر صفر به دور دوم رفت. گرایی در دور دوم با نائو کوزاکا از ژاپن رقابت کرد که با باخت ۵ بر ۵ نتوانست به دور بعد صعود کند. با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی مقابل آکژول محمود اف، گرایی از جدول مسابقات حذف شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کوواسویچ از صربستان رفت و با پیروزی ۸ بر ۰ راهی دور بعد شد. مهمدی در یک چهارم نهایی به مصاف فیلچاکوف از اوکراین رفت و با برتری ۴ بر ۱ به نیمه نهایی رسید. مهمدی برای رسیدن به فینال با میهاییل برادو از مولداوی کشتی گرفت با پیروزی ۵ بر ۱ فینالیست شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۳۱ شرکت کننده دارد، امین میرزازاده در دور نخست به مصاف ادوارد سوقومونیان از برزیل رفت و با نتیجه ۹ بر ۰ پیروز شد؛ او در دور دوم به مصاف ویشنویتسکی از اوکراین رفت با پیروزی ۲ بر ۱ راهی یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با پیروزی ۱ بر ۱ مقابل فریدریکاس از لیتوانی به نیمه نهایی رسید. میرزازاده در نیمه نهایی باید با اسکار پینو کشتی گیر سرشناس کوبایی رقابت کرد که با پیروزی ۱ بر ۱ به فینال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *