خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی فرنگی جهانی نروژ؛ راهیابی دلخانی و گرایی به نیمه نهایی

نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

17 مهر 1400


ساعت :

۱۵:۱۳

منبع:

فدراسیون کشتی

در پایان مسابقات صبح امروز میثم دلخانی و محمدرضا گرایی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


خانه کشتی– نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله به مصاف طالح مممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان می رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از  تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت وی در دور بعد مقابل تورپال بیسلطان اف از دانمارک با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را داشته باشد.

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *