خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی فرنگی نوجوانان جهان؛ قرعه کشی مسابقات انجام شد

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

8 مرداد 1402


ساعت :

۱۸:۲۸

منبع:

فدراسیون کشتی

شاگردان محسن سوریان شاگردان خود در قهرمانی جهان را شناختند.


خانه کشتی- مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند علیرضا امیری در دور نخست به مصاف هنری اصلیکیان از آمریکا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کوچکاروف از ازبکستان و کازاک از مولداوی می رود.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۹ نفر برگزار می شود، پیام احمدی در دور نخست با ماکسیم بارادزیاک از روسیه مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد به مصاف شینا از ژاپن می رود.

در وزن ۵۱ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده دارد، محمدمعراج مهمدی در دور اول با آرتور برویان از ارمنستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لوگس از آمریکا و الوگبکوف از ترکمنستان می رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، محمدرضا غلامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان شو تاکاهاشی از ژاپن و یاگمیروف از ترکمنستان می رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، علی دزفولی نژاد در دور اول با کمال شهباز از ترکیه مصاف می دهد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف کاجتان یاکوبوفسکی از لهستان می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که با حضور ۲۸ نفر برگزار می شود، امیرمهدی سعیدی نوا در دور اول با زالان پک از صربستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان محمد عبدالرحیم از مصر و هوبرت ویسوسزانسکی از لهستان می رود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم که ۳۰ شرکت کننده دارد، احمدرضا محمدیان در دور نخست به مصاف آنتونی تریتر از لهستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با برنده کشتی میان یوسف بداوی از مصر و گور خاچاتریان از ارمنستان پیکار می کند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که رقابت های آن با شرکت ۲۶ کشتی گیر برگزار می شود، علیرضا عباسی در دور اول با محمد النجار از فلسطین مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم به مصاف بیباریس شیمیربک از قزاقستان می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، علی اکبر اصغری ولدی در دور اول با آندری رودین از کرواسی مصاف می دهد و در صورت گذر از این کشتی گیر، در دور دوم با صبا پورتسلادزه از گرجستان مبارزه می کند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم که ۲۰ نفر به میدان می روند، امیرحسین عبدولی در دور نخست با دانیلا زوبکوف از مولداوی کشتی می گیرد و در صورت شکست این حریف، در دور دوم به مصاف الدار لازار از روسیه می رود.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه ۹ مردادماه:
ساعت ۱۱ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
سه شنبه ۱۰ مردادماه:
ساعت ۱۱ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی فرنگی و شانس مجدد پنج وزن نخست فرنگی
ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۰۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۴۵، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
چهارشنبه ۱۱ مرداماه:
ساعت ۱۱ تا ۱۴:۳۰: مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۰۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی

اختلاف ساعت ایران با ترکیه ۳۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۱ به وقت ترکیه، ۱۱:۳۰ به وقت ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *