خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کشتی گزینشی المپیک در اروپا؛ رقیب یزدانی مجوز حضور گرفت

داورن کوروگلیف- رقیب حسن یزدانی
نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

3 فروردین 1403


ساعت :

۲۲:۱۹

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

لیست اولیه نفرات حاضر در مسابقات کشتی گزینشی قاره اروپا مشخص شد.


اختصاصی خانه کشتی– رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره اروپا، روزهای ۴ تا ۷ آپریل در آذربایجان برگزار می شود. در فاصله ۲ هفته تا شروع این مسابقات، استارت لیست این رقابت ها مشخص شده که نکات مختلفی در آن به چشم می خورد.

دارن کوروگلیف، کشتی گیر روسی الاصل که برای یونان کشتی می گیرد، بالاخره مجوز حضور در این رقابت ها را کسب کرد. قهرمان اسبق اروپا و رقیب حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، پیش از این پاسپورت یونانی نداشت اما در آخرین روزها موفق به اخذ پاسپورت شد تا در این مسابقات کشتی بگیرد.

الکساندر کوماروف فرنگی کار روسی که اجازه حضور در مسابقات را نداشت هم از طرف کمیته بین المللی المپیک مجوز ویژه دریافت کرد تا در آذربایجان کشتی بگیرد. همچنین تیم ملی کشتی آزاد روسیه که در ۲ وزن موفق به کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ نشد، با آرتور نایفونوف و عبدالرشید سعدالله اف در ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم راهی این رقابت ها خواهد شد و در کشتی فرنگی نیز انور اللهیاروف، ویسایتوف، آدلت تولوبایف، میلاد علیرضایف، آرتور سرگسیان و سرگئی سمنوف در گزینشی المپیک شرکت خواهند کرد.

برچسب‌ها:
یک دیدگاه برای “کشتی گزینشی المپیک در اروپا؛ رقیب یزدانی مجوز حضور گرفت
  1. سید محمد مهدی حسینی گفت:

    از سر دلسوزی خواهش میکنم باعث عود مشکلات جسمانی حسن یزدانی نشوید و گرنه شاهد خاتمه و پایان این قهرمان در المپیک پاریس خواهیم بود
    وفائی پور کاملا قوی و آماده است و شایسته ،امسال او را به المپیک بفرستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *