خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کمربندها را ببندید؛ جنگ سنگین وزن ها در راه است (عکس)

امیررضا معصومی - امیرحسین زارع
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

4 اسفند 1401


ساعت :

۱۴:۱۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

نبرد مدعیان سنگین وزن کشتی آزاد در سال آینده قطعا جذاب و دیدنی خواهد بود.


اختصاصی خانه کشتی– شاید روزگاری گرفتن مدال در سنگین وزن برای کشتی آزاد ایران آرزو بود و تنها تک ستاره هایی مانند علیرضا رضایی یا فردین معصومی در مسابقات جهانی به مدال می رسیدند، اما حالا پادگان سنگین وزن ایران آنقدر پر مهره شده که هر کدام از آن ها می تواند در مسابقات جهانی و المپیک بدرخشد و کسب مدال کند.

سال گذشته در مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی امیرحسین زارع، یدالله محبی و امیررضا معصومی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان زارع موفق شد با پیروزی بر رقبا، به دوبنده تیم ملی برسد و نهایتا بر سکوی سوم دنیا بایستد.

امسال اما رقابت بین کشتی گیران ۱۲۵ کیلوگرم جذاب تر شده و در مسابقات قهرمانی کشور، امیررضا معصومی موفق شد به مقام نخست برسد و مسافر قهرمانی آسیا شود، از سوی دیگر امیرحسین زارع، نفر سوم مسابقات جهانی ۲۰۲۲ هم باید کار خود در چرخه انتخابی را از جام تختی شروع کند و در کنار این دو، یدالله محبی و امین طاهری هم دیگر مدعیان این وزن هستند که نمی خواهند پا پس بکشند. از سوی دیگر ستاره های جوان و پدیده هایی همچون مصطفی طغانی هم قد علم کرده اند که طغانی موفق شد در مسابقات کشوری به مقام سوم برسد و در ادامه با کسب مدال برنز یارگین، نام خود را به عنوان یک پدیده جدید در سنگین وزن مطرح کند.

از سوی دیگر زارع و معصومی در مسابقات جام باشگاه های جهان هم به حریفان باج ندادند و حسابی برای رقبا خط و نشان کشیدند تا حالا شمارش معکوس برای نبرد جذاب این کشتی گیران در انتخابی تیم ملی آغاز شود و همه منتظر رقابتی دیدنی بین مدعیان این وزن باشند.

امیرحسین زارعامیرحسین زارع امیرحسین زارع  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *