خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

کودتای باجرانگ و فوگات علیه رئیس فدراسیون؛ برچسب آزار جنسی روی پیشانی سیاستمدار معروف

نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

22 اردیبهشت 1402


ساعت :

۱۳:۰۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

کشتی هند این روزها درگیر حواشی زیادی است که قهرمانان سرشناس این کشور را به شدت خشمگین کرده است.


اختصاصی خانه کشتی– این روزها کشتی هندوستان درگیر حواشی زیادی است که کشتی گیران و قهرمانان سرشناس این کشور را در جبهه مقابل فدراسیون کشتی هند قرار داده است.

ماجرا به این شرح است که بریج بوشان سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند که نماینده مجلس و عضو حزبی هند و همچنین از نفوذ بسیار زیادی در این کشور برخوردار است، به آزار و اذیت کشتی گیران زن این کشور پس از باخت هایشان در طول سال های گذشته (مخصوصا چهره هایی که مطرح نبودند) متهم شده است. وی همچنین سابقه سیلی زدن به کشتی گیران زن پس از باخت هایشان را نیز دارد.

ماه ژانویه (۴ ماه پیش) چند تن از کشتی گیران سرشناس هندی (از جمله باجرانگ) اعلام کردند که کشتی گیرهای زن جوان تر نزد آن ها از آزار جنسی توسط رئیس فدراسیون کشتی صحبت کرده اند.

این موضوع همان زمان توسط کشتی گیران به کمیته ملی المپیک هند گزارش داده شد و این کمیته در جوابشان اعلام کرد که حتما این موضوع بررسی می شود، اما در عمل پس از گذشت چندین ماه هیچ اقدامی صورت نگرفته تا خشم کشتی گیران  را برانگیزد و دست به تحصن و اعتصابات طولانی مدت بزنند و اعلام کنند که تا زمان دستگیری فرد متهم به تحصن خود ادامه خواهند داد. این کشتی گیران بر این باورند که چون فرد متهم، سیاستمدار شناخته شده و پرنفوذی است، دولت پرونده اش را مورد بررسی قرار نداده است. 

سردسته معترضین علاوه بر باجرانگ پونیا، کشتی گیران زن شناخته شده ای از جمله وینش فوگات دارنده دو مدال برنز جهان،  ساکشی مالیک نفر سوم المپیک ریو و آنشو مالیک نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ هستند.

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *