خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

گئورگی تیبیلوف: رقابت با کشتی گیران ایرانی واقعا سخت است؛ رویایم قهرمانی در المپیک است

گئورگی تیبیلوف
نویسنده:

یدالله محمدی

تاریخ :

16 دی 1402


ساعت :

۱۷:۱۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

نفر سوم جهان رقابت با کشتی گیران ایرانی را سخت و پرچالش بیان کرد.


اختصاصی خانه کشتی– گئورگی تیبیلوف، فرنگی کار روسی الاصل صربستان است که سال گذشته موفق شد در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ به مدال برنز برسد. نماینده صربستان در مسابقات جهانی موفق شد با عبور از سد ایمان محمدی نماینده ایران، به نیمه نهایی برسد اما با شکست در این مرحله راهی رده بندی شد و نهایتا به برنز جهان رسید.

گئورگی تیبیلوف در گفت و گوی اختصاصی با خانه کشتی درباره شرایط این روزهای خود گفت:

این روزها تمام وقتم را صرف تمرین می کنم، ۱۰۰ درصد پیگیر تمرینات هستم و احساس خوبی دارم، خودم را برای مسابقات قهرمانی اروپا در فوریه آماده می کنم و می خواهم در این مسابقات موفق شوم.

او ادامه داد:

با توجه به اینکه وزن من غیرالمپیکی است، در مرحله بعد از قهرمانی اروپا برای حضور در یک وزن المپیکی و کسب سهمیه این مسابقات آماده می شوم.

این فرنگی کار کشور صربستان که سال گذشته به مدال برنز اروپا رسید، درباره دومین حضورش در این مسابقات در سال ۲۰۲۴ گفت:

من فقط خودم را جدی ترین حریف خود می دانم، امسال برای خودم رویاهای بزرگی ترسیم کرده ام و قرار است طلای اروپا و المپیک را بگیرم، هیچ فکر دیگری ندارم و ۱۰۱ درصد به خودم اطمینان دارم که برای طلا بجنگم!

نفر سوم جهان درباره رقابت با کشتی گیران ایرانی گفت:

کشتی گیران ایرانی خیلی قوی هستند؛ من به همه آن ها احترام می گذارم و رقابت با آن ها واقعا سخت است. در وزن من هم کشتی گیران ایرانی خوبی حضور دارند و همه شان به دنبال قهرمانی هستند، درست مثل من! به طور کلی همه ورزشکاران ایرانی قوی و باهوش هستند و نبرد با آن ها کار آسانی نیست.

تیبیلوف در پایان درباره شرایط پیش روی خود گفت:

اولین گام برای من حضور در مسابقات قهرمانی اروپا است که همه قهرمانان اروپا و جهان در این مسابقات حاضر خواهند شد و کار آسانی نخواهم داشت. همه برای قهرمانی می جنگند و من هم به دنبال کسب طلای قاره هستم.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *