خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

گاتسالوف: سعدالله اف و سیداکوف به همراه قهرمانان وزنشان به تورنمنت می روند

حاجی مراد گاتسالوف - ماگومد کوربان علیف
نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

10 تیر 1402


ساعت :

۲۰:۵۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در مصاحبه مفصل درخصوص نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور اظهار نظر کرد.


اختصاصی خانه کشتی– با پایان یافتن مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور روسیه، حاجی مراد گاتسالوف سرمربی روس ها درخصوص ملی پوشان این کشور با سایت رسمی فدراسیون کشتی روسیه به گفتگو پرداخت که در زیر می خوانید: 

در وزن تا ۵۷ کیلوگرم زائور اوگوئف ششمین طلای مسابقات قهرمانی روسیه را به دست آورد و به رکورد شما نزدیک شد.

در هر صورت، من از پیروزی های بچه ها خوشحالم. زمانی که مدال های مسابقات قهرمانی روسیه را به دست آوردم، حتی به تعداد آنها فکر هم نمی کردم. حتی اگر زائور اوگوئف هر دو ۱۰، ۱۵ قهرمانی را کسب کند، من فقط خوشحال خواهم شد. هر چه بیشتر در تیم ملی بماند و ثبات او بیشتر باشد، رقابت در این وزن بالاتر خواهد بود. بگذارید بچه های جوان برای غلبه بر او تلاش کنند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم شکست گاجی مراد رشیدوف دارنده مدال المپیک غافلگیرکننده نبود؟ آیا او می تواند شانس دوباره ای به دست آورد؟

تا به امروز، شامیل ممدوف کلاس بالای خود را تایید کرده است و پس از قهرمانی در یاریگین، حالا قهرمان روسیه شد. در این وزن رقابت بالایی داریم، علاوه بر ممدوف و رشیدوف، ابراگیموف، عمروف و دیگر بچه ها را داریم. فقط می توانم برایشان آرزوی موفقیت کنم، نکته اصلی این است که کشتی گیران ما فرصت مبارزه در مسابقات جهانی، اروپا و بازی های المپیک را داشته باشند. اما درباره رشیدوف، بله، امروز او شکست خورده، اما همه چیز در دست خود اوست.

شرایط عبدالرشید سعدالله اف و زائوربک سیداکوف با وجود فیبت در قهرمانی کشور چگونه است؟

سعدالله اف اخیرا عمل جراحی کرده و سیداکوف درست قبل از قهرمانی کشور بیمار شد. ما تورنمنتی را انتخاب خواهیم کرد که در آن جبرئیلوف و سعدالله اف و همچنین سیداکوف و  ولیف حضور داشته باشند.

در وزن تا ۸۶ کیلوگرم، ارسلان باگایف قطعاً شماره یک است؟

ارسلان باگایف در غیاب آرتور نایفونوف، قهرمان جام یارگین را برد، اما در قهرمانی کشور همه حضور داشتند و باگایف قهرمان شد و نایفونوف سوم شد.

ما یک قهرمان جدید سنگین وزن داریم، عبدالله کوربانوف. در مورد مبارزات او چه می توانید بگویید؟

ما به سنگین وزن توجه ویژه ای داریم، زیرا در کشور ما در این وزن همیشه مهره های خوبی وجود داشته است. بله، امروز در این وزن افت جزئی داریم، اما در روی جوانان کار می کنیم. همین کوربانوف چند اردوی آموزشی با تیم بزرگسالان همراه بود، او هدفمند است، او یک جنگنده است، من مطمئن هستم که چنین افرادی به آرامی خود را نشان می دهند و خیلی زود ما برای مدال در مسابقات جهانی و بازی های المپیک خواهیم جنگید.

رئیس فدراسیون کشتی روسیه میخائیل مامیاشویلی اعلام کرد که لیست ها را قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی جهان برای تایید به اتحادیه جهانی کشتی ارسال کرده اند. آیا آنها با در نظر گرفتن نتایج مسابقات قهرمانی روسیه تکمیل می شوند؟

به طور کلی ، لیست ارسال شده از قبل شامل همه همان بچه هایی بود که خود را در مسابقات قهرمانی روسیه نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *