خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

گام بزرگ کشتی برای بقا در المپیک؛ پخش مسابقات رکورد زد

رحمان عموزاد
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

17 آبان 1402


ساعت :

۲۰:۵۰

منبع:

میزان

با اعلام اتحادیه جهانی کشتی، پخش مسابقات زنده این اتحادیه رکوردی جدید را به ثبت رسانده است.


خانه کشتی– اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد پخش زنده مسابقات قهرمانی جهان که ماه سپتامبر در شهر بلگراد صربستان در برگزار شد، ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار بار در سراسر جهان دیده شده است و تعداد کل بازدید‌های ویدیویی با احتساب ضبط شده ۱۵۵ میلیون نفر بوده است.

تعداد بازدید‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ۲۵ میلیون (+۴۴۳ درصد نسبت به سال قبل) رسیده است.

رشد چشمگیر با طراحی مجدد وب‌سایت UWW و معرفی یک اکوسیستم فن‌داده پیشرفته برای کمک به شخصی‌سازی و ارائه تجربه‌ای آسان برای پیمایش طرفداران در وب، رسانه‌های اجتماعی و برنامه تلفن همراه همزمان است.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت:

مسابقات جهانی امسال بار دیگر قدرت تحول دیجیتال را برای گسترش مخاطبان جهانی کشتی با تنوع بخشیدن به تجربیات طرفداران نشان داد. آخرین اعداد نشان دهنده اهمیت دیجیتالی شدن و ایجاد پایه‌هایی برای گسترش مخاطبان دیجیتالی این ورزش است.

پس از سناریوی حذف کشتی از رقابت‌های المپیک در سال ۲۰۱۳، روی تبلیغ کشتی از طریق ویدئو‌ها و رسانه‌های اجتماعی تمرکز بسیاری صورت گرفته است.

گوردون تمپلمن، مدیر عملیات تجاری و ارتباطات اتحادیه جهانی کشتی، گفت:

UWW در حال ایجاد یک مجموعه دیجیتالی است که به ما امکان می‌دهد یک تجربه شخصی از طرفداران را ارائه دهیم. برای انجام این کار، ما با سرمایه‌گذاری در محصولات دیجیتالی مشتری‌دار که تجربه دیجیتالی را برای طرفداران کشتی افزایش می‌دهد، تنوع بخشیده‌ایم و حامیان مالی و شرکای تجاری را قادر می‌سازد تا رابطه مستقیمی با مخاطبان جهانی ما ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *