خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

گام ماندگار فدراسیون کشتی؛ مربیان فعال تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

عادل بالی تبار- بیمه درمانی مربیان سازنده- علیرضا دبیر
نویسنده:

اسماعیل خانبابایی

تاریخ :

9 اردیبهشت 1400


ساعت :

۹:۱۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

بالاخره مربیان فعال کشتی کشور که فاقد بیمه بودند، تحت پوشش بیمه قرار گرفتند. 


خانه کشتی– بالاخره علیرضا دبیر با سعی و تلاش و کوشش به وعده ی داده شده خود عمل کرد و ۶۵۵ مربی فعال کشتی فاقد بیمه را تحت پوشش بیمه درمانی قرار داد. تحولی اساسی و لازم در ابقاء جایگاه مربیان زحمتکش کشتی که به طور حتم کمک بسیار زیادی به توسعه و پیشرفت کشتی کشور خواهد کرد.

کسی نیست که نداند مربیان کشتی مظلوم ترین قشر میان مربیان دیگر رشته های ورزشی به شمار می‌روند که یا رایگان و یا با چندر غاز در حال فعالیت و سازندگی هستند. مربیان کشتی واقعا سنگ زیرین آسیاب هستند که برایشان مربیگری قبل از هر چیز عشق و علاقه و احساس است. مربیان بی مزد و منت حلال خوری که هرگز به دنبال منافع و بزرگی خود نبوده و نیستند، اما بیشتر وقت و زندگی خود را صرف سازندگی و بزرگی شاگردان خود کردند تا به مدال های جهانی و المپیک دست یابند.

خیلی ها به فدراسیون کشتی آمدند و رفتند، نه تنها کاری برای این قشر زحمت کش که عموما از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند نکردند، بلکه نمک به زخمشان نیز پاشیدند و به جای آن که از آنها تقدیر کنند آنان را به بهانه‌های مختلف از جمله علمی نبودن کشتی تحقیر نمودند. بله ما هم قبول داریم که اگر عشق با علم آمیخته شود اثر‌گذاری بهتری خواهد داشت ضمن آن که کشتی علمی هم در ادامه نیازمند عشق و علاقه و تجربه است. ممکن است بسیاری از مربیان از لحاظ علمی توانمند نباشند، اما عشق به کارشان فارغ از هر درجه ای از آنان مربیان موفق ساخته است که در کشور کم نداریم. اگر چه هنوز بسیاری از مربیان در شرایط سخت معیشتی قرار دارند اما تحت پوشش قرار دادن بیمه درمانی ۶۵۵ مربی کشتی که امیدواریم استمرار داشته باشد گام اساسی و ماندگار در فدراسیون علیرضا دبیر به ثبت رسید. بی شک ثمره شیرین توجه به مربیان زحمتکش و سازنده، آینده کشتی را تضمین خواهد کرد.

همانطور که اشاره کردیم ما نیز اعتقاد داریم مربیان کشتی باید به قاعده ثبت شده در زمینه آموزش و تمرینات علمی و همسان سازی تمرینات کاربردی و متداول برای به روز شدن پایبند باشند اما در کنار رشد و ارتقا علمی باید به دنبال سر و سامان دادن به دیگر مشکلات مربیان از جمله بیمه عمر، بیمه درمانی و وضعیت معیشتی آنها نیز باشید تا آنان با پشتوانه ای قوی به کار و فعالیت مشغول باشند.

یک دیدگاه برای “گام ماندگار فدراسیون کشتی؛ مربیان فعال تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  1. علی سلگی گفت:

    سلام
    ما مدارک مورد نیاز بیمه رو به مسئولین تحویل دادیم حالا نمیدونیم که ایا بیممون کردن یا نه ؟
    ایا راهی هست که بدونیم بیمه شدیم ؟

    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *