خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

گرایی، یزدانی، مختاری و زارع در بین پنج پست برتر اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۱

نویسنده:

امین کوهساریان

تاریخ :

10 دی 1400


ساعت :

۲۳:۱۷

منبع:

تسنیم

اتحادیه جهانی کشتی در پایان سال میلادی ۲۰۲۱، پنج پست برتر خود در سال گذشته را بازنشر کرد که هر ۵ پست مربوط به اجرای فنون و پیروزی های کشتی گیران ایرانی در جهانی اسلو بود.


خانه کشتی– در پایان سال میلادی، اتحادیه جهانی کشتی برترین صحنه ها و قهرمانان سال را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر می کند.

امروز نیز پیج رسمی اتحادیه جهانی کشتی ۵ پست برتر خود در سال ۲۰۲۱ را بازنشر کرد که همه آنها مربوط به کشتی های قهرمانان ایرانی در جهانی اسلو بود.

مبارزه محمدرضا گرایی با حریفان آذربایجانی و روس که او جشنواره ای از فنون زییای کشتی فرنگی را مقابل حریفان به اجرا درآورد، به همراه کشتی حسن یزدانی با دیوید تیلور آمریکایی و شادی قهرمان ایران و کادرفنی تیم ملی از شکسته شدن طلسم کشتی گیر آمریکایی، مبارزه محمدرضا مختاری با حریف آذربایجانی و همچنین شکست گنو پتریاشویلی گرجستانی مقابل امیرحسین زارع و صحنه زیبای تاج گذاری نمادین قهرمان ایران روی تشک این ۵ پست برتر اتحادیه جهانی در سالی که گذشت را تشکیل دادند.

تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ با ارائه عملکردی فوق العاده علاوه بر کسب ۷ مدال طلای جهان، به ترتیب نایب قهرمان و سوم جهان شدند.

محمدرضا گرایی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع طلای جهان را در اسلو از آن خود کردند، درحالیکه هر سه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شده بودند، مختاری اما از رسیدن به مدال جهانی بازماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *