خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

یزدانی هم لیگ برتری شد؛ رقابت کامران و حسن در رقم قرارداد

حسن یزدانی کامران قاسمپور
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

17 مهر 1401


ساعت :

۱۹:۳۵

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

حسن یزدانی به صورت رسمی به تیم صنایع مازندران پیوست.


اختصاصی خانه کشتی– حسن یزدانی سرانجام به صورت رسمی به تیم صنایع مازندران ملحق شد تا در لیگ برای تیم رضا یزدانی کشتی بگیرد. این دو هم تیمی سابق که در المپیک ریو در یک تیم برای ایران کشتی گرفتند، در حالی در قامت شاگرد و مربی در لیگ حاضر می شوند که رقم قرارداد حسن یزدانی ۸۰۰میلیون تومان است.

این در حالی است که پیش از این، مبلغ قرارداد این آزادکار یک میلیارد تومان ذکر شده بود اما مسئولان باشگاه صنایع آن را رد کرده و از ثبت قرارداد ۸۰۰ میلیونی در سازمان لیگ خبر دادند.

نکته جالب نزدیکی قراردادهای حسن یزدانی و کامران قاسمپور، دو ستاره کشتی ایران در سال های اخیر است که به نوعی گران ترین خریدهای لیگ امسال هستند.

پیش از این به نظر می رسید قاسمپور گران ترین خرید لیگ باشد اما با ملحق شدن یزدانی به صنایع مازندران، این دو کشتی گیر با رقمی مشابه وارد لیگ شدند تا حضور آن ها به یک برگ برنده برای تیم هایشان تبدیل شود و لیگ امسال را جذاب تر کند.

علاوه بر حسن یزدانی، رحمان عموزاد و محمدحسین محمدیان دیگر ملی پوشان حاضر در تیم رضا یزدانی هستند.

امیرمحمد یزدانی، کامران قاسمپور و محمد نخودی ملی پوشان حاضر در تیم انبوه سازان هوتن هستند و امیرحسین زارع، یونس امامی و علیرضا سرلک هم برای تیم پتروپالایش تاکستان به روی تشک می روند.

یک دیدگاه برای “یزدانی هم لیگ برتری شد؛ رقابت کامران و حسن در رقم قرارداد
  1. رضا گفت:

    برای رسیدن به قهرمانی جهان چقدر هزینه شده چه سختی ها را تحمل کرده اند و افتخاری که برای سرافرازی مردم سرزمینمان بدست اورده اند را با مبلغ نمیتوان سنجیدیک قهرمان کَشتی یک پهلوان شهر خود میباشد و باید سفره دار باشد من ارزو دارم بودجه ورزش خود برای کشتی حساب خاصی را در نطر بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *