خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

یوسف عبدالسلامف از هدایت تیم کشتی آزاد رومانی استعفا داد

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

30 آذر 1401


ساعت :

۲۲:۱۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

یوسف عبدالسلامف از هدایت تیم ملی کشتی آزاد رومانی کناره گیری کرد.


اختصاصی خانه کشتی– یوسف عبدالسلامف، آزادکار سرشناس داغستانی که پس از گذراندن سال های موفق در سمت سرمربیگری تیم لهستان، هدایت تیم رومانی را برعهده گرفت، پس از انتخاب به عنوان مدرس اتحادیه جهانی کشتی، از هدایت تیم کشتی رومانی کناره گیری کرد.  

عبدالسلامف در پاسخ به سوالی درباره دلایل استعفای خود گفت:

من با فدراسیون کشتی رومانی اختلافی نداشتم، من فردی بسیار تلاشگر هستم؛ می‌دانم که بدون سازماندهی خوب و بدون انضباط نه تنها از طرف من، بلکه از طرف فدراسیون نتیجه‌ای برای بچه‌ها حاصل نمی‌شود. کشتی ورزش سختی است و وقتی با تیم ملی کار می‌کنید و از شما انتظار کسب مدال می‌رود، نباید چیزهای کوچکی در کار باشد. در شرایطی که ما از نظر زمان و منابع به شدت محدود هستیم، این به اصطلاح “چیزهای کوچک و جزیی” همه چیز را تعیین می کنند. و اگر نتوانم بر روند آماده سازی تأثیر بگذارم و آن را کنترل کنم، می دانم که نمی توانم مسئولیت کامل نتیجه را بر عهده بگیرم.

دارنده مدال های نقره المپیک و جهان ادامه داد:

زمانی که در لهستان کار می‌کردم، پیشنهادات زیادی از کشورهای دیگر داشتم، اما تا زمانی که دو دوره المپیک را به پایان رساندم، حتی فکر نمی‌کردم به جایی بروم، هرچند شرایط قراردادها چندین برابر بهتر بود. برای من، نتیجه همیشه در وهله اول است و بقیه چیزها کنار می روند. من روابط بسیار خوبی با سران فدراسیون کشتی لهستان دارم، با هم تماس می گیریم و اغلب به آنها سر می زنم. فدراسیون کشتی رومانی نیز با تصمیم من با درک برخورد کرد و امیدوارم باز هم بتوانیم برای هم مفید باشیم.

وی درباره برنامه های آینده اش گفت:

در مورد برنامه های آینده، هنوز نمی توانم چیزی در مورد آن بگویم. شما باید کمی استراحت کنید، در کنار خانواده باشید و از سال جدید به این فکر کنید که چه کاری انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *