خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

یونس امامی: در مسابقات پیش رو به دنبال بردن دیک هستم

یونس امامی - محمدصادق فیروزپور
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

7 مرداد 1402


ساعت :

۲۰:۱۰

منبع:

دایره طلایی

دارنده مدال برنز جهان از تلاش خود برای کسب طلا در صربستان گفت.


خانه کشتی– یونس امامی با اشاره به اینکه برخی شکست‌ها در موفقیت‌های بعدی نقش دارند، گفت:

من در مسابقات جهانی نروژ ۲۰۲۱ باختم ولی آن شکست باعث شد بیشتر تلاش کنم تا هم پرچم کشورم را بالا ببرم و هم خودم را ثابت کنم.

وی درباره شکستش به کایل دِیک آمریکایی در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد تصریح کرد:

درسی که از آن شکست در صربستان گرفتم این بود که اسم حریف را زیاد بزرک نکنم. این مسئله از نظر روحی روی بچه‌های خودمان تاثیر می‌گذارد. ما در هر اردو بین دو سه حریف را آنالیز می‌کنیم، شگرد کشتی‌شان را پیدا کرده و در تمرینان روی آنها کار می‌کنیم. تمرکزمان باید روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف باشد. به هرحال هر کشتی‌گیری که بخواهد مدال طلا بگیرد، باید از همه حریفان بگذرد و ترس نداشته باشد.

نفر سوم وزن ۷۴ کیلوگرم جهان درباره چگونگی حضورش در چرخه انتخابی سال ۲۰۲۳ گفت:

همه کشتی‌گیران از قبل اطلاع داشتند که از چه راهی باید بروند تا به دوبنده تیم ملی برسند. من باید از جام تختی کشتی می‌گرفتم که آنجا اول شده و ملی‌پوش شدم.

امامی درباره دو حریف سرشناسی که در مسابقات جهانی بلگراد احتمالا پیش روی خود می‌بیند، عنوان کرد:

سیداکوف قرار بود در این جام اخیر روس‌ها با والی‌اف کشتی بگیرد که آنها اینجا با هم مبارزه نکردند، البته سیداکوف در فینال هم باخت داد. کایل دِیک که انتخاب شده، من در کشتی قبلی با این حریف آمریکایی دو سه اشتباه داشتم، یکی این بود که زیر حریف را گرفتم اما خاکش نکردم و یا او را از تشک بیرون نبردم که این زیرگیری به امتیاز منتهی شود. وقتی نتوانستم دِیک را خاک کنم از نظر روحی به هم ریختم. حالا امیدوار هستم با کمک خدا، تلاش خودم و کم کردن اشتباهاتم او را در مسابقات پیش رو شکست دهم.

کشتی‌گیر شهریاری تیم ملی آزاد با اشاره به عدم حمایت مسئولان گفت:

بعضی وقت‌ها آدم رویش نمی شود یک حرف‌هایی را دائم تکرار کند، علی دبیر که خودش پیگیر بحث استخدامی ماست اما از سوی شهریار حتی بعد از جهانی بلگراد یک زنگ هم به من نزدند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *