خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ویدیو؛ یک آمریکایی بلای جان تیلور؛ گربه سیاه جادوگر کیست؟

کشتی آمریکا- دوگلان فرانسه-دیوید تیلور- کایل اسنایدر-کایل داک
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

30 مهر 1402


ساعت :

۲۱:۴۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

جادوگر آمریکایی تا کنون هشت بار به هم‌وطن خود باخته است.


اختصاصی خانه کشتی– نام دیوید تیلور در سال‌های اخیر برای کشتی ایران و جهان، گره خورده با رقابت تنگاتنگ با حسن یزدانی؛ دوئل دو ستاره دنباله دار کشتی جهان که همه عاشقان کشتی را پای این مسابقه میخ‌کوب می‌کند.

دیوید تیلور نخستین بار در سال ۲۰۱۷ نام خود را مطرح کرد؛ او به عنوان ملی پوش کشورش در جام جهانی کرمانشاه موفق به شکست حسن یزدانی شد، پس از آن در مسابقات جهانی ۲۰۱۸، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به طلا رسید و صاحب مدال نقره ۲۰۲۱ شد. تیلور همچنین طلای المپیک ۲۰۲۰ را هم در کارنامه دارد.

این در حالی است که جادوگر آمریکایی که گربه سیاه حسن یزدانی شده، خودش تا کنون ۸ بار در مسابقات مختلف داخلی مغلوب کایل دیک شده و تنها یک پیروزی کسب کرده است؛ کایل دیک ملی‌پوش آمریکا در وزن ۷۴ کیلوگرم که طلای جهان و برنز المپیک را در کارنامه دارد، در ۸ رقابت داخلی موفق به شکست تیلور شده.

مهم‌ترین این رقابت‌ها به مسابقات انتخابی جهان و المپیک بر می‌گردد که دیک‌ دو بار در انتخابی المپیک‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶، د بار در انتخابی جهانی‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵، یک‌بار در قهرمانی کشور ۲۰۱۵ و یک‌بار هم در NCAA سال ۲۰۱۳ موفق به پیروزی مقابل دیوید شده؛ البته به توجه به شرایط سنی این دو کشتی گیر آن‌ها به دفعات در مسابقات مدارس هم با یکدیگر رقابت کرده‌اند که آمار آن به صورت دقیق در دسترس نیست.

در ادامه می‌توانید ویدیویی جالب از دوئل‌های این دو کشتی‌گیر را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *