خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

یک طلا و دو برنز برای ایران در جام رومن دیمیتریف

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

20 اسفند 1402


ساعت :

۲۲:۰۳

منبع:

فدراسیون کشتی

تیم منتخب ایران در جام دیمیتریف روسیه صاحبه ۳ مدال مختلف شد.


خانه کشتی– رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام رومن دمیتریف روسیه روزهای ۱۸ لغایت ۲۰ اسفندماه در شهر یاکوتسک برگزار شد و در پایان تیم ایران به ۱ مدال طلا و ۲ مدال برنز دست یافت.

 در این مسابقات برای تیم ۵ نفره ایران، رضا سلیمانیان در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا، امیررضا تیموری زاد در وزن ۶۱ کیلوگرم و عرفان عباسی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم امیررضا تیموری زاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از روسیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد مقابل حریفی از کشور روسیه نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. تیموری زاد در گروه بازنده ها با نتیجه ۵ ۳ مقابل حریفی از کشور روسیه به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر دیگر حریف روس را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدماهان خرم کاه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ حریفی از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۱۵بر ۲۰ مقابل کشتی گیری از ازبکستان مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. ابوالفضل شمسی پور حاجی وند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ کشتی گیری از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر مقابل حریف روس شکست خورد و از دور رقابت ها کنار فت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم رضا سلیمانیان برای رسیدن به فینال دو کشتی گیر از روسیه را با نتایج ۱۰ صفر و ۱۱ صفر از پیش رو برداشت وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۱ کشتی گیری از مغولستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان عباسی در مبارزه نخست خود با نتیجه ۱۲ بر صفر کشتی گیری را از روسیه را شکست داد. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیری از روسیه مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. عباسی در این دیدار حریفی از قرقیزستان را با نتیجه ۱۵ بر ۲ شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *