خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

یک قهرمان جهان دیگر در صربستان؛ توسکایف به میچیچ و ارسلان پیوست!

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

18 بهمن 1402


ساعت :

۱۶:۲۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

عظمت توسکایف به تابعیت صربستان درآمد.


اختصاصی خانه کشتی– در ادامه موج جدید از کوچ کشتی‌گیران روسی به دیگر کشور، بعد از آنکه در روزهای گذشته شامیل شریپوف، چرمن والیف و رازامبک جمالوف تابعیت دیگر کشورها را گرفتند، عظمت توسکایف نیز به تابعیت صربستان‌ درآمد.

قهرمان اسبق اروپا و جوانان جهان در وزن ۵۷ کیلوگرم، در شرایطی برای صربستان کشتی خواهد گرفت که صرب‌ها در وزن اول، استفان میچیچ را دارند که امسال قهرمان جهان شد و مدعی اصلی این وزن با دوبنده صربستان در المپیک است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد توسکایف در وزن ۶۵ کیلوگرم با دوبنده صربستان کشتی بگیرد و شانس خود برای حضور در المپیک را آزمایش کند.

علاوه بر میچیچ که اصالتا آمریکایی‌ است، صرب‌ها در سال‌های گذشته نفرات دیگری مانند هلی ارسلان در کشتی فرنگی را هم از ایران جذب کرده بودند و حالا با جذب توسکایف، تیم آن‌ها در کشتی آزاد هم مانند کشتی فرنگی از کشتی‌گیران خارجی بهره بیشتری می‌برد.

گفتنی است هر کشور، در هر سال مجاز به جذب یک کشتی گیر در هر سبک (آزاد یا فرنگی) است و صربستان که اقدام به جذب کشتی گیری در بخش آزاد نکرده بود، در این روزها از سهمیه خود استفاده کرد تا توسکایف راهی این کشور شود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *