خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

دستیار بنا حریف می‌طلبد؛ آمادگی طالب نعمت‌پور پا به پای ملی‌پوشان (عکس)

طالب نعمت پور
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

13 تیر 1401


ساعت :

۱۷:۵۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

طالب‌ نعمت‌پور با وجود خداحافظی از کشتی، همچنان آمادگی بالایی دارد.


اختصاصی خانه کشتیطالب نعمت‌پور یکی از ستاره‌های نسل طلایی کشتی فرنگی ایران بود که در کنار نفراتی مانند حمید سوریان، امید نوروزی، قاسم رضایی و… برای کشتی فرنگی ایران افتخارات زیادی کسب کردند.

با این وجود قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۳، اسیر ماجرای دوپینگ و محرومیت شد تا پرونده کشتی‌ او بسته شود و دلاور لرستانی به حق واقعی خود در دنیای کشتی نرسد.

بیشتر بخوانید:

میثم دلخانی: شیرین‌ترین اتفاق زندگی‌ام در نروژ بود؛ می‌خواهم زودتر به تشک برگردم

طالب دارنده مدال های طلای جهان ۲۰۱۳، طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۰، و طلا، نقره و برنز آسیا، راه پر فراز و نشیبی را در کشتی فرنگی پشت سر گذاشت و سرانجام پس از آنکه برای دومین مرتبه تست دوپینگش مثبت شد، ابتدا با محرومیت ۲ ساله، سپس مادام العمر و در نهایت محرومیت ۸ ساله از سوی اتحادیه جهانی کشتی روبرو شد.

با همه این اوصاف، محرومیت این فرنگی‌کار خوش‌تکنیک به پایان رسید تا او به کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی اضافه و دستیار محمد بنا شود.

نکته جالب در تمرینات تیم ملی، حضور پر انرژی و بدن آماده نعمت‌پور است که نشان می‌دهد با وجود دوری چند ساله از تشک و خداحافظی با دایره طلایی، او از نظر آمادگی پا به پای ملی‌پوشان پیش می‌رود و اگر همین الان هم به روی تشک برود می‌تواند آمادگی بالایی از خود نشان دهد.

علی گرایی- طالب نعمت پور طالب نعمت پور- تیم ملی کشتی فرنگی طالب نعمت پور

یک دیدگاه برای “دستیار بنا حریف می‌طلبد؛ آمادگی طالب نعمت‌پور پا به پای ملی‌پوشان (عکس)
  1. علی گفت:

    هنوز که هنوزه وقتی بازیهای تیم ملی کشتی فرنگی رو نگاه میکنم دلم براش تنگ میشه طالب میتونست اسطوره وزن هشتاد و چهار دنیا بشه
    هنوز کشتی دوستان دوستش دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *