خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

جام جهانی صربستان؛ ساروی بر سکوی سوم ایستاد

محمد هادی ساروی- مدال برنز جام جهانی انفرادی-صربستان
نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

24 آذر 1399


ساعت :

۲۳:۱۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

محمدهادی ساروی موفق شد به مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی جام جهانی انفرادی در صربستان دست یابد.


خانه کشتی-در مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی صربستان که روزهای ۲۲ تا ۲۴ آذر در شهر بلگراد صربستان برگزار شد، محمد هادی ساروی نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم، توانست به مدال برنز دست یابد.

محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل هاردییپ از هند با نتیجه ۹ بر یک پیروز شد، در کشتی بعد نیز با نتیجه ۲ بر یک از سد نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا گذشت. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل موسی اولویف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.حریف ساروی در رده بندی کیریل میلوف از بلغارستان دارنده مدال نقره جهان بود که با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۵ دوغان گوکتاس از ترکیه را شکست داد وی در دور بعد مقابل بشیر سید آزارا از الجزایر با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک از روسیه با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. نوری برای کسب مدال برنز به مصاف سمن نوویکوف از اوکراین رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۴ مقابل این کشتی گیر شکست خورد و پنجم شد.

 


*ویدیو اختصاصی؛ صحبت های ایمان صادقی درباره حضور در لیگ برتر و برنامه های آینده

*تست کرونای امیر محمد یزدانی مثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *