خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

فوری؛ مسابقات جهانی صربستان لغو شد؛ برگزاری جام جهانی انفرادی به جای مسابقات جهانی

اتحادیه جهانی کشتی-رنکینگ المپیک توکیو
نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

20 آبان 1399


ساعت :

۲۳:۲۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

با اعلام اتحادیه جهانی کشتی، مسابقاتی که در ماه دسامبر در صربستان برگزار می‌شود، دیگر نام قهرمانی جهان را همراه خود ندارد.


خانه کشتی– اتحادیه جهانی کشتی روز سه‌شنبه ۲۰ آبان در بیانه‌ای که در وبسایت رسمی خود منتشر کرد، خبر از لغو مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان داد. با اعلام این اتحادیه، به جای رقابت های جهانی تورنمنت دیگری به نام “جام جهانی انفرادی” در همان کشور برگزار خواهد شد.

اتحادیه جهانی کشتی پیش از این شروطی را برای برگزاری مسابقات جهانی تعیین کرده بود. از جمله این شروط حضور حداقل ۸ کشور از ۱۰ کشور برتر مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان و همینطور حضور حداقل ۷۰ درصد از کشتی‌گیران حاضر در مسابقات جهانی نورسلطان بود.

کشورهای عضو اتحادیه جهانی کشتی تا روز پنج‌شنبه ۱۵ آبان فرصت داشتند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان صربستان اعلام آمادگی کنند. اما بنابر اعلام این اتحادیه شروط مورد نظر برای برگزاری این دوره از مسابقات محقق نشد.

اتحادیه جهانی همچنین اعلام کرد که به جای مسابقات جهانی، تورنمنت دیگری تحت نام جام جهانی اما به شکل انفرادی در تاریخی که به زودی اعلام خواهد شد در کشور صربستان برگزار می‌شود.

جایزه نقدی ۳۰۰ هزار فرانک سوئیس نیز در مجموع برای قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات آزاد، فرنگی و زنان در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *